مد و زیبایی

مزایای استفاده از لباس نخی دخترانه و نحوه استایل کردن آن

لباس نخی دخترانه

دختران و خانم های جوان در فصول گرم سال مانند تابستان لازم است به پوشش خود اهمیت بیش تری بدهند؛ زیرا گرمای بیش از حد هوا ممکن است پوست آن ها را اذیت کنند و مشکلات بسیاری را برایشان به وجود بیاورد. یکی از بهترین پارچه ها برای این فصل پارچه پنبه ای است. پارچه های پنبه ای که از زمان های قدیم دوست و همراه خانم ها در فصل تابستان بودند، مزایای بسیاری را برایشان به ارمغان می آورند. مخصوصاً برای افرادی که پوست بسیار حساسی دارند و هر لباسی را نمی توانند به تن کنند. اگر هنوز از فواید لباس نخی اطلاع ندارید یا قدرت آن را در فصول گرم سال دست کم گرفته اید، بهتر است ادامه مطلب را با دقت مطالعه کنید.

چرا باید از لباس نخی دخترانه استفاده کنیم

لباس نخی دخترانه

مراقبت از پوست های حساس:

از مهم ترین دلایل استفاده از لباس نخی دخترانه، جلوگیری از هرگونه حساسیت است. افرادی که پوست های مستعد آلرژی، بثورات و تحریکات پوستی دارند، بهتر است از عرق کردن پوست خود جلوگیری کنند یا اگر به هیچ طریقی نمی توانند، بهتر است پارچه های نخی را انتخاب کنند که از بروز هرگونه مشکلی بر روی پوستشان جلوگیری کند؛ همچنین فضای مناسب برای تنفس و خشک شدن عرق را نیز به پوستشان بدهد.

دوام بالا:

لباس های پنبه ای با چند بار پوشیدن از بین نمی روند و کیفیت خود را حتی بعد از چندین ماه حفظ می کنند. تنها لازم است به خوبی از لباس هایتان مراقبت کنید و آن را با مواد شوینده قوی و آسیب زننده نشویید. همچنین اگر قصد دارید از دوام و سالم ماندن آن در طولانی مدت اطمینان حاصل کنید، بهتر است از لباس های نخی که ترکیبی از پنبه و پلی استر هستند، استفاده کنید. پلی استر دوام پارچه را بالا می برد و در عین حال خواص آن را حفظ خواهد کرد. از این طریق می توانید لباس هایی با پارچه خنک، بدون حساسیت و دوام بالا داشته باشید.

لباس همه کاره:

خانم هایی که دوست دارند در تمام مکان ها بدرخشند و همیشه استایلی زیبا داشته باشند، بهتر است لباس نخی دخترانه را امتحان کنند؛ زیرا لباس هایی که از جنس پنبه درست شده اند، با آیتم های دیگر به راحتی همراه می شوند و ظاهر جذابی را برایتان به ارمغان خواهد آورد. به همین دلیل دیگر نیازی به نگرانی درباره نحوه استایل کردن لباس نخی نیست؛ چرا که با ترند های متفاوت به خوبی همراه خواهند شد.

لباس همه کاره

پارچه های قابل تنفس:

اگر از افرادی هستید که در طول روز فعالیت بسیاری دارند و تعریقشان زیاد است، باید از لباس هایی که تنفس را برای پوستتان راحت تر می کند، استفاده کنید. لباس نخی دخترانه در میان پارچه های موجود، بهترین و موثر ترین انتخاب است؛ زیرا پارچه های نخی سرعت خشک شدن عرق بدنتان را افزایش می دهد و از به وجود آمدن لکه های بزرگ تعریق جلوگیری میکند؛ اما اگر شما یک ورزشکار حرفه ای هستید و در طول روز بیشتر از یک فرد معمولی عرق می کنید، بهتر است از پارچه هایی با ترکیب پنبه و پلی استر استفاده کنید تا هنگام فعالیت، اذیت نشوید.

نگهداری آسان:

اگر همین الان نگاهی به ماشین لباسشویی خود بیندازید متوجه می شوید که یک گزینه از پیش تعیین شده به نام پنبه یا (cotton) در تنظیمات آن وجود دارد. به همین دلیل شستن لباس های نخی حتی در ماشین لباسشویی نیز به راحتی صورت می گیرد و به هیچ عنوان محدودیت خاصی ندارد. می توانید لباس نخی دخترانه را با استفاده ماشین لباسشویی هایی که دارای خشک کن  با حرارت بالا هستند بشویید؛ اما مراقب باشید که پارچه های  ۱۰۰ درصد نخی و پنبه ای باید حتماً با آب سرد و با حرارت پایین شسته شوند.

آماده در هر شرایطی:

از دیگر مزایای لباس های نخی بهتر است به این مورد اشاره کنیم که هنگام شست و شو پارچه، آن ها به سختی جمع می شوند و ظاهر نامطلوبی را ایجاد نمی کند. حتی می توانید پس از آن که لباس را از ماشین لباسشویی درآوردید با دست چند بار محکم آن را تکان دهید تا از جمع نشدن پارچه اطمینان حاصل کنید. اگر باز هم می خواستید لباستان صاف تر دیده شود، می توانید به سادگی از اتو های مختلف با درجه حرارت مناسب استفاده کنید. جالب است که حتی تمام اتو های دستی و پرسی نیز گزینه ای برای اتو کردن لباس های نخی از قبل بر روی سیستمشان دارند که شما بتوانید از آن استفاده کنید و به سادگی لباس های زیبا و جذاب داشته باشید.

استایل های مختلف با استفاده از لباس نخی دخترانه

استایل های مختلف

بلوز نخی دخترانه:

بلوز های نخی یکی از لباس هایی هستند که در میان خانم ها طرفداران بسیاری دارند؛ زیرا آن ها را می توانید با انواع لباس های مختلف و در شرایط متفاوت استایل کنید. مخصوصاً اگر  اکسسوری هایی مانند گردنبند های چند لایه، دستبند چند تایی و انگشتر های ظریف با تعداد بالا را در استایل خود به کار ببرید، ظاهری امروزی و کمی دوستانه خواهید داشت. یکی از مزایای این مدل لباس نخی دخترانه این است که می توانید آن را با شلوار جین، شلوار مشکی، شلوار مام استایل و حتی دامن های میدی نیز استایل کنید.

مانتو کتی و کت های نخی:

اگر دوست دارید کت های نخی را در استایلتان امتحان کنید، بهتر است برای خریدن آن ها از پارچه های  ۱۰۰ درصد پنبه ای دوری کنید. بلکه ترکیب پارچه نخی به همراه پلی استر یک جنس بی نظیر برای تولید کت ها خواهد بود. می توانید کت های جذاب خود را به همراه یک شلوار راسته یا دامن های کوتاه شیک استایل کنید.

در نهایت با توجه به مکانی که قصد دارید بروید یا دورهمی و جمعی که قصد شرکت در آن را دارید، می توانید اکسسوری های جذابی را انتخاب کنید. اگر تصمیم شما این است که به فضایی آرام با حال و هوای آرامش بخش بروید پیشنهاد میکنیم از اکسسوری های ظریف و کفش های پاشنه بلند استفاده کنید؛ اما اگر فضای مورد نظر شما دوستانه و مثل یک دورهمی خودمانی است، بهتر است از جواهرات چند لایه یا کمی درشت تر بهره ببرید. پاشنه کفش ها را نیز می توانید پهن تر و کوتاه تر در نظر بگیرید تا جذابیت شما افزایش پیدا کند.

جمع بندی

پارچه هایی که از جنس پنبه تولید شده اند، از نمونه های پرطرفدار برای فصول گرم سال مانند تابستان هستند. با توجه به مزایایی که در ابتدای مطلب ذکر کردیم، پیشنهاد می کنیم لباس نخی دخترانه را در استایل های خود جای دهد و از کیفیت آن لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *