مد و زیبایی

۷ مدل مانتو کتی کوتاه شیک

مدل مانتو کتی کوتاه شیک

مانتو کتی به سرعت لباس های مخصوص زمستان را در ذهن تداعی می کنند. اما این تصور اشتباه است. مانتو کتی ها را در تمام طول سال از جمله تابستان نیز می توان پوشید. البته منظور دقیقا همان مانتو کتی های ضخیم نیستند که در طول زمستان می پوشیم؛ بلکه مانتو کتی های سبک و زیبایی هستند که می توان آن ها را در فصول گرم سال نیز پوشید. مانتو کتی ها برای همه مکان ها مناسب هستند و از آن ها می توانید در محافل رسمی و غیر رسمی استفاده کنید. در این مقاله چند مدل مانتو کتی کوتاه شیک را که می توانید از آن ها در فصول گرم سال بهره ببرید، بررسی می کنیم.

چند مدل مانتو کتی کوتاه شیک

  1. مانتو کتی چرمی

مانتو کتی چرمی از آن لباس هایی است که باید در کمد لباس هر خانمی باشد. این مانتو ها لباسی کلاسیک و همه کاره شناخته می شوند و با هر لباسی ست می شوند. شما می توانید این مدل مانتو کتی کوتاه شیک را با استایل موتور سواری که ظاهری غیررسمی دارد، بپوشید یا می توانید آن را با جین و چکمه های چرمی ست کنید و ظاهری اسپرت به خود بگیرید. یا حتی می توانید این لباس را همراه با چند مورد از بهترین لباس های خود و یک چکمه ساق بلند همراه کنید تا استایل کلاسیک داشته باشید.

  1. مانتو کتی کیپ

کیپ یکی از مدل های مانتو کتی رسمی زنانه است و می توان آن را با یک پیراهن رسمی دکمه دار و شلوار رسمی همراه کرد. البته آن ها با لباس های غیر رسمی نیز ست می شوند. شما می توانید این مانتو کتی را با لباس های غیر رسمی خود بپوشید و به دیدار های غیر رسمی و دوستانه بروید.

مدل مانتو کتی کوتاه شیک

  1. مانتو کتی رنگارنگ

مانتو کتی ها و به طور کلی بیشتر لباس های زنانه تنوع رنگی بسیار زیادی دارند. این تنوع رنگی باعث می شود تا تطبیق پذیری آن ها با لباس های دیگر ساده تر باشد. شما می توانید از رنگ های سرد و سرد تیره برای موقعیت های رسمی مانند محل کار استفاده کنید و رنگ های شاد و زنده را مانند قرمز یا صورتی در قرار های معمولی خود به کار ببرید.

  1. مانتو کتی چاپی

هنگامی که صحبت از لباس های تابستانه می شود، لباس های چاپی یکی از اصلی ترین و محبوب ترین گزینه ها در نظر گرفته می شوند. مانتو کتی چاپی معمولا در رنگ های شاد تولید می شوند و به استایل شما زیبایی خاصی می بخشند. یکی از مدل های مانتو کتی کوتاه شیک ، مانتو کتی های چاپی هستند که می توانید آن ها را لباسی مناسب هم برای مجالس رسمی و هم برای تنوع دادن به استایل غیر رسمی خود در نظر بگیرید.

مانتو کتی آبشاری

  1. مانتو کتی آبشاری

یکی دیگر از مدل های محبوب مانتو کتی مدل های آبشاری هستند. مانتو کتی های آبشاری قابلیت این را دارند که با بسیاری از لباس های رسمی و غیر رسمی ست شوند. این مانتو ها به لباس و استایل شما عمق می بخشند و آن ها را متفاوت جلوه می دهند. مانتو کتی های آبشاری تنوع رنگی بسیاری دارند و می توانید آن ها را در اندازه های مختلف تهیه کنید. این مدل مانتو کتی شیک و زیباست، حس و حال متفاوتی به استایل مینیمال شما می دهد و در اندازه های بلند و کوتاه در دسترس است. شما با توجه به استایل خود می توانید هر کدام را که تمایل دارید، انتخاب کنید.

  1. مانتو کتی توری

مدل توری را می توانیم یک مدل مانتو کتی کوتاه شیک در نظر بگیریم. این مدل با ظرافت بالا و ملایمت خود می تواند سطح استایل شما را یک پله ارتقا دهد. مانتو کتی توری مانند را می توانید با هر لباسی که دوست داشتید ترکیب کنید استایلی زیبا برای خود رقم بزنید.

شاید ظاهر این مانتو ها باعث شود تصور کنید که پوشیدنشان تنها با لباس های رسمی امکان پذیر است؛ اما در واقع این مانتو کتی را نیز مانند بیشتر مدل هایی که تا کنون بررسی کردیم، می توانید با لباس های غیر رسمی نیز هماهنگ کنید. برای مثال با توجه به برش و رنگ مانتو کتی می توانید آن را با دامن های جین، تی شرت های یقه V و یا حتی با یک شلوار جین جذب ست کنید.

مانتو کتی پپلوم

  1. مانتو کتی پپلوم

این مدل مانتو کتی کوتاه شیک انحنای بسیار زیبایی در قسمت پایینی خود دارد. به طور کلی لباس های پپلوم برای برجسته کردن کمر پیشنهاد می شوند. لباس های پپلوم به خصوص مانتو کتی های آن برای کسانی که شکل هندسی اندام شان صاف تر است، می توانند گزینه مناسبی باشند. می توانید این مانتو کتی را با یک دامن گشاد بپوشید تا استایل شما تکمیل شود. اگر پا های بلندی دارید، پیشنهاد می کنیم آن را با یک شلوار جین تنگ و کفش پاشنه بلند همراه کنید.

نتیجه گیری

مانتو های کتی لباس های زنانه محبوبی هستند که به شکل کت مردانه دوخته می شوند. بیشتر این مانتو ها جلوباز هستند و دکمه دارند. مانتو کتی ها بیشتر حالت رسمی دارند و در مجالس مهم از آن ها استفاده می شود؛ اما این به این معنی نیست که نمی توان از آن ها در موقعیت های غیر رسمی استفاده کرد. مانتو کتی ها قابلیت تطبیق پذیری بالایی دارند و می توان آن ها را با هر لباسی ست کرد. یکی از دلایل محبوبیت فراوان آن ها و فروش بالای شان نیز همین قابلیت آن هاست. برای آشنایی بیشتر با مانتو کتی ها، در این مقاله چند مدل مانتو کتی کوتاه شیک را که می توانید از آن ها در فصول گرم سال استفاده کنید، نام بردیم و هر یک را توضیح دادیم. همچنین بیان کردیم که هر کدام از آن ها همراه با چه لباس هایی زیبا تر به نظر می رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *