مد و زیبایی

شلوار راسته دخترانه را با چه لباس هایی بپوشیم؟

شلوار راسته دخترانه

شلوار راسته نماد راحتی و استایلی همیشه به روز در دنیای مد است. شلوار راسته دخترانه به راحتی با هر آیتم دیگری در کمد لباس شما ست می شود و استایلی شیک و راحت به شما می دهد که مناسب موقعیت های مختلف است. شلوار های راسته برای ایجاد توازن بین رسمی بودن و در عین حال راحتی طراحی شده اند. این شلوار ها هم با یک تاپ غیر رسمی و کفش های راحتی و هم با کت و کفش های پاشنه بلند ظاهری شیک و راحت به ارمغان می آورند؛ البته قدرت اکسسوری ها در ساختن یک استایل جذاب را هم دست کم نگیرید. داشتن شلوار راسته از واجبات هر کمد لباسی است.

ست کردن شلوار راسته دخترانه

1. شلوار راسته دخترانه با کت بلیزر

کت بلیزر مناسبی را انتخاب کنید که مکمل رنگ شلوار شما باشد. این ترکیب، استایل شیک و اداری شما را به لباس شب زیبایی تبدیل می کند. کفش های پاشنه بلند را به استایل خود اضافه کنید تا زیبایی بیشتری داشته باشید.

2. شلوار راسته دخترانه و ژاکت

ترکیب شلوار های راسته با یک ژاکت اور سایز، استایلی راحت و گرم برای گردش های آرام یا یک روز تقریبا خنک است. برای ظاهری راحت و در عین حال شیک، تناسب گشادی ژاکت را با شلوار راسته خود در نظر بگیرید.

3. شلوار راسته دخترانه با شومیز

با ست کردن یک شلوار راسته با یک شومیز، ظاهری کلاسیک داشته باشید. می توانید از انواع کمربند در استایل خود استفاده کنید. پوشیدن این مدل شلوار با شومیز برای مجالس غیر رسمی و نیمه رسمی مناسب است.

شلوار راسته دخترانه

4. شلوار راسته دخترانه با تاپ

تاپ های مختلف را برای هماهنگی با شلوار های راسته خود، امتحان کنید.

برای پیدا کردن سبک شخصی خود با الگو ها و رنگ ها بازی کنید.

شلوار راسته دخترانه برای افراد لاغر و ریز اندام

اگر فرد ریز اندامی هستید، برای داشتن ظاهری جذاب شلوار های راسته ای را انتخاب کنید که کمی کوتاه و تا مچ پا باشد. می توانید این شلوار ها را با کفش های پاشنه بلند و یا لژ دار ست کنید تا پا هایتان بلند تر دیده شوند. برای بلند قد تر دیده شدن و حفظ ظاهری ساده، در استایل خود از رنگ های تک رنگ استفاده کنید.

ست کردن شلوار های راسته برای افراد سایز بزرگ

شلوار های راسته فاق بلند را برای راحتی بیشتر انتخاب کنید و آن را با یک تاپ یا بلوز مناسب ست کنید تا ظاهری متعادل داشته باشید. می توانید از پارچه های راه راه ها یا الگو های عمودی برای باریک و بلند تر دیده شدن استفاده کنید.

با استفاده از شلوار جین راسته آیتم های فراموش شده در کمد لباستان را بازیابی کنید!

1. شلوار راسته دخترانه و ترنچ کت های قدیمی

با ست کردن یک شلوار جین راسته با یک کت ترنچ کلاسیک، ظرافت ترنچ کت ها را در استایل خود بازیابی کنید. استفاده از ترنچ کت ها از دیرباز تا به الان رایج بوده و می‌ توان گفت که هیچ گاه فراموش نخواهد شد.

2. پوشیدن جین های قدیمی

با ست کردن شلوار جین راسته خود با یک ژاکت جین شیک یا پیراهن جین، لباس هایی کژوال داشته باشید.

3. نیم بوت های پاشنه دار

با قرار دادن شلوار راسته دخترانه خود روی نیم بوت های پاشنه دار، استایل خود را خانمانه تر جلوه دهید. این ست یک ظاهر شیک و کشیده ایجاد می کند که برای موقعیت های مختلف مناسب است.

نیم بوت های پاشنه دار

4. کفش های کتانی روشن

با ست کردن شلوار جین راسته خود با کفش های کتانی روشن، رنگ و انرژی را به ظاهر خود تزریق کنید. این ترکیب جذاب همیشه لباس های فراموش شده را به استایل شما باز می گرداند.

5. کت های بلیزر و یا لوفر

با ترکیب شلوار جین راسته خود با یک کت کتان شیک و کفش های کتانی اسپورت، ظاهری غیر رسمی و هوشمندانه به دست آورید. این مجموعه شما را حرفه ای، جذاب و آرام نشان می دهد.

7. شلوار راسته دخترانه با ژاکت استریمنت

با پوشیدن شلوار جین راسته خود با یک ژاکت اور سایز پف دار قدیمی، جسور تر به نظر برسید. اجازه دهید تا شلوار شما بیشتر در چشم باشد و نقطه مرکزی استایل شما باشد.

8. استفاده از اکسسوری های رنگ روشن

نگاهی به کمد قدیمی خود بیندازید و با اضافه کردن اکسسوری ‌های رنگ روشن، از انواع کیف گرفته تا روسری به لباس ‌هایتان زرق و برق اضافه کنید. این ترکیب به ظاهر شما سرزندگی می بخشد.

اکسسوری ‌ها

9. تیپ کاملا مشکی

با ست کردن شلوار جین راسته دخترانه خود با لباس های تمام مشکی، استایل شیک و مدرنی داشته باشید.

10. کفش های Converse

با ست کردن شلوار راسته دخترانه خود با کفش های کتانی کلاسیک  Converseحال و هوای معمولی و هیجانی ای را به ظاهر خود ببخشید. این ترکیب بدون دردسر مناسب برای یک روز آرام است.

جمع بندی

شلوار های راسته دخترانه به عنوان یک جزء مهم از کمد لباس شما، همه کاره به حساب می آیند و راحتی و زیبایی استایل را به طور یکپارچه ترکیب می کنند. شما همیشه می توانید با استفاده از شلوار راسته دخترانه استایل های متنوع شیکی در موقعیت های رسمی و غیر رسمی داشته باشید. شلوار های راسته چه با یک پیراهن کلاسیک و چه با یک تاپ شیک پوشیده شوند، دختران را قادر می سازند تا استایل منحصر به فرد خود را با اعتماد به نفس نشان دهند. شلوار های راسته به عنوان یک انتخاب مناسب که هم راحتی و هم جذابیت مد روز را ارائه می دهد، جزء قابل اعتماد و بادوام یک کمد لباس مدرن و کاربردی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *