دسته‌بندی نشده

ایده هایی برای استایل کردن شلوار فاق بلند

شلوار فاق بلند

در میان انواع مختلف لباس ها، بعضی از مدل ها هرگز از مد نمی افتند. شلوار فاق بلند یکی از این لباس ها است. این نوع شلوار برای اکثر تیپ های بدنی مناسب است و با استایل ها و سبک های مختلف به راحتی سازگار می شود. علاوه بر این در بیشتر موقعیت ها نیز کاربرد دارد. به همین دلیل یکی از آیتم های همه کاره کمد لباس شما به حساب می آید. در این مقاله به بررسی استایل های مختلف با شلوار فاق بلند می پردازیم و چند ایده برای جذاب تر کردن آن ها را به شما ارائه خواهیم کرد.

شلوار فاق بلند به چه مدلی از شلوار گفته می شود؟

شلوار فاق بلند

شلوار فاق بلند، شلواری است که  نوار کمری آن تا قسمت بالای ناف را می پوشاند. این موضوع باعث می شود تا اندام شما شبیه به ساعت شنی به نظر برسد. این مدل شلوار در مقایسه با شلوار های معمولی پوشش بیشتری برای قسمت میان تنه ایجاد می کند و به همین دلیل به راحتی با استایل هایی که در آن لباس بالا تنه کوتاه تر انتخاب می شود، سازگاری پیدا می کند.

ایده هایی برای پوشیدن شلوار فاق بلند

ایده هایی برای پوشیدن شلوار فاق بلند

همان طور که پیش تر اشاره شد، شلوار فاق بلند در سبک ها و استایل های مختلفی کاربرد دارد و می توان آن را با انواع لباس ست کرد. در ادامه چند ایده و راهکار مختلف را برای استایل کردن این لباس بررسی خواهیم کرد.

  • روی بالا تنه تمرکز کنید.

شلوار فاق بلند اگر به درستی استایل شود، می تواند توجه ها را به سمت بالا تنه شما معطوف نماید، به همین دلیل لازم است که لباس بالا تنه را به دقت انتخاب کنید. برای یک مهمانی دوستانه، پوشیدن یک کراپ تاپ یا ژاکت پشمی کوتاه می تواند انتخاب خوبی باشد.

  • استایل کلاسیک را امتحان کنید.

شلوار فاق بلند، انتخابی عالی برای ساختن یک استایل کلاسیک است. شما می توانید با چکمه های بلند یا نیم بوت های جذاب به همراه یک کت زنانه شیک، استایلی هیجان انگیز برای خود بسازید.

  • برای استایل های رسمی خود از شلوار فاق بلند کمک بگیرید.

مجبور نیستید که همیشه از شلوار فاق بلند در استایل های کژوال و غیر رسمی استفاده کنید. اگر آیتم های دیگر استایل خود را به درستی انتخاب کنید، این شلوار می تواند در موقعیت های رسمی هم ظاهری زیبا برای شما به ارمغان بیاورد. البته توجه داشته باشید که برای داشتن یک استایل رسمی نباید به سراغ شلوار های فاق بلند زاپ دار یا طرح دار بروید. اگر قرار است این شلوار را در محل کار خود بپوشید، بهتر است آن را با یک شومیز دکمه دار کلاسیک و کفش های پاشنه متوسط استایل کنید تا در کنار جذابیت ظاهری، راحتی بیشتری در حین کار داشته باشید. استفاده از اکسسوری های ساده اما زیبا نیز می تواند به شما در داشتن یک استایل رسمی جذاب کمک کند.

  • تناسب را به دست آورید.

در هنگام خرید شلوار فاق بلند، به محل قرارگیری خط کمر شلوار توجه کنید. این خط باید بالای ناف و کمی پایین تر از قفسه سینه قرار گیرد تا در هنگام نشست و برخاست، برآمدگی غیرعادی ایجاد نکند و مرتب بایستد.

استایل کژوال خود را با شلوار فاق بلند

  • استایل کژوال خود را با شلوار فاق بلند کامل کنید.

برای داشتن یک استایل ساده و راحت می توانید از شلوار های فاق بلند دمپا استفاده کنید. ترکیب این مدل شلوار با تیشرت ها یا ژاکت های اورسایز و کتانی های سفید ساده یا صندل های راحت می تواند ظاهر شما در عین سادگی جذاب تر کند.

  • قد شلوار را به درستی انتخاب کنید.

قد شلوار فاق بلندی که انتخاب می کنید باید با شکل هندسی بدن شما و طول بالا تنه و پاهایتان تناسب داشته باشد. اگر جسه کوچک تری دارید، شلوار هایی با کمر خیلی بلند را انتخاب نکنید. توجه داشته باشید که تناسب چشم نواز ترین عنصر در ظاهر و استایل شما خواهد بود.

  • در انتخاب کفش دقت کافی را به خرج دهید.

شلوار فاق بلند با بیشتر انواع کفش به خوبی ست می شود؛ اما بهتر است اگر قد کوتاهی دارید به سراغ کفش هایی بروید که پاشنه متوسط یا بلندی دارند، این کار باعث می شود پا های شما کشیده تر و بلند تر به نظر برسند؛ اما اگر قسمت میان تنه شما بلند است، کفش های تخت برای شما انتخاب مناسب تری هستند.

  • معجزه رنگ مشکی را فراموش نکنید.

رنگ مشکی همیشه یک گزینه مطمئن و جذاب است. فرقی نمی کند در چه موقعیتی باشید، مشکی همیشه قابل استفاده و کارآمد است. می توانید شلوار مشکی فاق بلند خود را با بلوز یقه اسکی مشکی ست کنید و برای کامل کردن استایل خود از یک گردنبد طلایی کمک بگیرید. همچنین اگر شلوار های تنگ تر را ترجیح می دهید، استفاده از بوت ها و نیم بوت های جیر یا چکمه های بلند تا روی زانو می تواند برای شما مناسب باشد.

  • از امتحان کردن سبک های جدید نترسید.

گفتیم که شلوار فاق بلند در اکثر سبک های مختلف استایل به خوبی جا می گیرد و محدودیت خاصی برای پوشیدن آن وجود ندارد؛ به همین دلیل دست شما در امتحان راه های جدید و ایده های شخصی کاملا باز است. نکته مهم این است که خود شما احساس راحتی و زیبایی داشته باشید. می توانید کمد لباس خود را بازنگری کنید و از آیتم ها و لباس های قدیمی خود برای ساخت یک استایل هیجان انگیز به همراه شلوار فاق بلند کمک بگیرید. به سلیقه خود اعتماد کنید و بگذارید روحیه جسور شما این بار تصمیم گیری را بر عهده بگیرد.

جمع بندی

شلوار فاق بلند یکی از انواع شلوار است که به راحتی با انواع استایل سازگار می شود و برای ست کردن با دیگر لباس ها لازم نیست محدودیت خاصی را رعایت کنید. تنها نکته مهم این است که با توجه به شکل هندسی بدن خود دست به انتخاب بزنید و تناسب را رعایت کنید. این شلوار را به راحتی می توانید در موقعیت های مختلف استفاده کنید، به شرط آن که آیتم های دیگر استایل خود را هوشمندانه انتخاب کرده باشید. در این مقاله تلاش کردیم تا با بررسی چند راهکار و ایده برای استایل کردن شلوار فاق بلند به شما در این کار کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *