مد و زیبایی

اندام ساعت شنی با شلوار مام فیت دخترانه

شلوار مام فیت دخترانه

در زمان های نه چندان دور، تنها استایل مورد علاقه خانم ها لباس های تنگ، مخصوصا شلوار های جین اسکینی بود؛ اما امروزه شلوار های اسکینی دیگر جایی در استایل خانم ها ندارند و به جای آن ها، شلوار مام فیت دخترانه روی کار آمده است. نکته جالب درباره شلوار های مام فیت، این است که برای انواع هیکل ها مناسب هستند؛ زیرا افراد لاغر را توپر و خوش استایل و در عین حال استایل افراد چاق را نیز جذاب تر و پا هایشان را زیبا تر نشان خواهند داد. همچنین استفاده از آن ها هیچ محدودیت سنی خاصی نیز ندارد. طیف گسترده ای از خانم ها می توانند از این شلوار ها در استایل خود استفاده کنند و آن ها را با انواع مانتو، شومیز و… استایل کنند. اگر در استایل کردن شلوار مام فیت خود مشکل دارید یا اصلا نمی دانید که منظور از مام فیت چیست، ادامه مطلب را از دست ندهید.

شلوار مام فیت چیست؟

نکته کلیدی درباره تشخیص شلوار مام فیت دخترانه، کمر آن است. کمر شلوار های مام فیت تقریبا جذب است و با فاق بلند خود، تمام کمرتان را در بر می گیرد. همچنین هنگامی که به سمت لگن نزدیک تر می شود، کمی گشاد شده و سپس در راستای لگن به سمت پا ها حرکت می کند. اصلی ترین دلایلی که معمولا خانم ها شلوار مام فیت را برای استایل خود انتخاب می کنند، این است که به دلیل کمر تنگ و قسمت لگن و ران گشاد، هیکل شما را مانند یک ساعت شنی نشان می دهد. اگر هیکل این چنینی ندارید، با استفاده از این شلوار ها به راحتی می توانید آن را به دست بیاورید. اگر دقت کرده باشید، استایل خانم هایی که در دهه نود زندگی می کردند، همگی با استفاده از این شلوار ها شکل می گرفته است. به همین دلیل است که هیکل های ساعت شنی از همان دوران طرفداران مختص به خود را پیدا کردند.

نحوه استایل کردن شلوار مام فیت دخترانه

نحوه استایل کردن شلوار مام فیت دخترانه

از آن جایی که شلوار مام فیت دخترانه، با طیف گسترده ای از لباس های مختلف استایل می شود، در نتیجه به یک آیتم همیشگی کمد لباس ها تبدیل شده است که در هر شرایطی می توانید از آن استفاده کنید. تهیه شلوار مام فیت یکی از اصلی ترین خرید های شما است؛ زیرا یک سرمایه گذاری به صرفه بوده و همیشه قابل استفاده است. همچنین شلوار مام فیت را می توانید در فصول مختلف با استفاده از آیتم های دیگر مناسب فصل، استایل کنید.

  • فصل های سرد سال: در فصل زمستان استفاده از یک شلوار مام فیت در کنار یقه اسکی تنگ و نیم بوت های زیپ دار، انتخابی بی نظیر است. همچنین استفاده از یک پالتوی کمی گشاد و بلند نیز بر روی یقه اسکی پیشنهاد می شود.
  • فصل های گرم سال: در فصل های گرم معمولاً استفاده از شلوار مام فیت دخترانه در کنار یک تی شرت جذب و پیراهن مردانه گشاد، به علاوه کتونی های مورد علاقه تان پیشنهاد می شود. این استایل در عین به روز بودن، بسیار جذاب است و هیکل شما را نیز زیبا تر نشان خواهد داد.

یکی از نکات اصلی ای که باید هنگام استایل کردن شلوار مام فیت در نظر داشته باشید، سایز کمر آن است. کمر این شلوار ها باید کمی جذب باشد اما کمر خیلی تنگ را هم انتخاب نکنید؛ زیرا با فشار زیادی که به کمر شما وارد می کند، ماهیچه های نواحی دیگر را تحت فشار قرار داده و در نتیجه هیکل شما را نازیبا نشان خواهد داد. باید در نظر داشته باشید که شلوار جین بعد از چند بار استفاده، کمی جا باز می کند و گشاد تر می شود؛ در نتیجه کمر شلوار را گشاد تر نیز انتخاب نکنید. سعی کنید شلواری هم سایز با کمرتان، ران و ساق پا هایتان انتخاب کنید. طوری که اگر پس از استفاده کمی گشاد تر هم شد، هیچ مشکلی برایتان به وجود نیاید.

انواع شلوار های مام فیت که باید در کمد هر خانمی باشند

انواع شلوار های مام فیت که باید در کمد هر خانمی وجود داشته باشند

  • شلوار مام فیت ساده کلاسیک: تمام خانم های خوش سلیقه و شیک پوش لازم است که یک شلوار مام فیت ساده و کلاسیک در کمد لباس های خود داشته باشند؛ زیرا شلوار های ساده با انواع لباس های رسمی به خوبی استایل می شوند و تنها با تا کردن پایین شلوار خود، می توانید آن را از سادگی خارج کنید و با لباس های غیر رسمیتان نیز آن را به خوبی استایل کنید.
  • شلوار مام فیت زاپ دار: شلوار زاپ دار معمولاً برای خانم های خوش سلیقه ای که می خواهند کم سن و سال دیده شوند، مناسب است. تنها لازم است یک شلوار مام فیت دخترانه زاپ دار آبی روشن تهیه کنید و آن را با یک تی شرت گشاد سفید یا رنگ های روشن دیگر، استایل کنید. اگر جین خود را با استفاده از یک کمربند مشکی استایل کنید، نتیجه ای بسیار جذاب تر خواهید داشت.
  • شلوار مام فیت راه راه: آیا از شلوار های مام فیت سفید، آبی و ذغالی ساده خسته شده اید؟ آیا دوست دارید استایلی متفاوت و خاص داشته باشید؟ در این صورت پیشنهاد می کنیم شلوار مام فیت راه راه و جذابی را برای کمد لباس هایتان تهیه کنید. شلوار های راه راه علاوه بر خاص بودنشان، قد شما را نیز بلند تر نشان می دهند و پا های کشیده جذابی را برای شما به ارمغان می آورند.
  • شلوار جین مام فیت تیره: شلوار های مام فیت تیره با انواع لباس های مختلف به راحتی استایل می شوند و همیشه جزء انتخاب های دائمی شما عزیزان خواهند بود. چنین شلوار هایی در مناسبت های مختلف نیز به کار شما آمده و در انواع استایل ها زیبا خواهند بود.

نتیجه گیری

شلوار مام فیت دخترانه یکی از اصلی ترین اجزای کمد هر خانمی است؛ زیرا این شلوار با کمر باریک و لگن گشادی که دارد هیکل شما را مانند یک ساعت شنی، خوش فرم نشان داده و پا هایتان را توپر و جذاب می کنند. همچنین شلوار های مام فیت با طیف گسترده ای از لباس ها به سادگی استایل می شوند و نتیجه ای کلاسیک، ساده، دخترانه و… را با توجه به خواسته خودتان، در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *