مد و زیبایی

برای انتخاب مدل مانتو جدید اینستاگرامی به چه نکاتی توجه کنیم؟

مدل مانتو جدید اینستاگرامی

بخش بزرگی از استایل خانم های ایرانی را مانتو تشکیل می دهد؛ به همین دلیل است که باید هنگام خرید آن، تمام حواس خود را جمع کنید تا بهترین استایل را داشته باشید. مانتویی که انتخاب می کنید لازم است علاوه بر زیبا بودن، بسیار راحت هم باشد. همچنین هر مکانی مانتوی مناسب خودش را نیاز دارد. به عنوان مثال، اگر شاغل هستید باید مانتو های راحت و کمی بلند را برای خودتان انتخاب کنید. اگر می خواهید به مهمانی بروید، لازم است مدل مانتو جدید اینستاگرامی را دنبال کنید تا با انواع طراحی های به روز آشنا شوید و زیبا ترین استایل را میان جمع حاضر داشته باشید. در ادامه مطلب، قصد داریم نکاتی که هنگام خرید مانتو باید به آن ها توجه کنید را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

نکاتی که هنگام خرید مانتو باید به آن ها توجه کنید.

با بالا رفتن قیمت پارچه، دستمزد دوخت و… قیمت مانتو ها نیز افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل است که پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید بر روی یک مدل مانتو جدید اینستاگرامی هزینه کنید، بهتر است موردی را انتخاب کنید که نسبت به قیمتش، کارآیی بالایی را نیز به شما عزیزان ارائه کند. در ادامه چند نکته درباره نحوه انتخاب مانتوی مناسب را با شما در میان می گذاریم.

1) سایز مناسب

هیچ چیزی زننده تر از مانتوی بسیار تنگ یا بسیار گشاد نیست. هنگام خرید مانتو بهتر است به سایز آن توجه کنید؛ زیرا مانتو های بسیار گشاد، شما را چاق نشان می دهد و مانتو های تنگ نیز ظاهر ناخوشایندی را ایجاد خواهد کرد. پیشنهاد می کنیم که مانتویی دقیقا هم سایز هیکل خود بخرید تا هنگام پوشیدن آن با مشکلی رو به رو نشوید.

مانتو جدید اینستاگرامی

2) قد مناسب

یکی از مشکلاتی که هنگام خرید مدل مانتو جدید اینستاگرامی با آن رو به رو می شوید، قد مانتو ها است. اگر قد کوتاهی دارید، پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان سمت مانتو های بلند نروید؛ زیرا قد شما را کوتاه تر نشان می دهد. همچنین اگر قد بسیار بلندی دارید، بهتر است مانتو های خیلی کوتاه یا مانتو کتی نپوشید؛ زیرا قدتان را بلند تر نشان داده و ممکن است این قضیه برای شما، ناخوشایند باشد.

توضیحات تکمیلی

  • مانتو های کوتاه: مانتو های کوتاه معمولاً تا وسط ران یا بالای زانو هستند. این مانتو ها گزینه بینظیری برای خانم های ریز نقش و کوتاه است؛ زیرا از حجیم نشان دادن هیکل آن ها جلوگیری کرده و همچنین پا هایشان را نیز کوتاه تر نشان نخواهد داد. البته لازم است اطمینان حاصل کنید که مانتو های کوتاه را با شلوار های متناسب (غیر از گشاد) استایل می کنید و در عین حال از کتونی یا کفش های کوچک نیز استفاده می کنید. همچنین اگر قد شما بلند است، بهتر است، مانتوی کوتاه را کنار بگذارید؛ زیرا آن ها شما را حجیم تر نشان داده و پا هایتان را بیش از اندازه بلند و کشیده نشان خواهد داد.
  • مانتو هایی با قد متوسط: برای تهیه مدل مانتو جدید اینستاگرامی، پیشنهاد می کنیم که مانتو های متوسط (قد تا روی زانو) را انتخاب کنید؛ زیرا چنین مانتو هایی برای افراد مختلف با قد های کوتاه، بلند، متوسط و هیکل های متفاوت مانند چاق، لاغر یا معمولی بسیار عالی خواهد بود. علاوه بر این، مانتو های متوسط برای مکان های مختلف مانند محل کار، دانشگاه، مهمانی و دورهمی ها مناسب است. این در حالی است که مانتو های کوتاه معمولاً برای محل کار و استایل دانشجویی و مانتو های بسیار بلند نیز برای دورهمی های دوستانه مناسب نیست.
  • مانتو هایی با قد بلند: مانتو های بلند معمولاً زیر زانو یا تا مچ پا هستند. چنین مانتو هایی برای خانم های قد بلند بسیار عالی عمل می کند و پا های آن ها را کشیده و زیبا نشان خواهد داد. اما معمولاً دختر های ریز نقش باید از مانتو های بلند دوری کنند. اگر شما هم جزء افرادی هستید که قد کوتاهی دارید اما از مانتو های بلند خوشتان می آید، پیشنهاد می کنیم که قد مانتو را تا مچ پای خود انتخاب کنید؛ زیرا اگر کمی کوتاه تر باشد و در فاصله میان زانو تا مچ پا قرار گیرد، قد شما را کوتاه تر نشان می دهد و هیکلتان را نیز خراب می کند. هر بی توجهی کوچکی در انتخاب قد مانتو می تواند استایل شما را ارزان قیمت نشان دهد و زیبایی آن را نیز از بین ببرد.

مانتو جدید اینستاگرامی

3) رنگ مناسب

از نکات دیگری که هنگام خرید مانتو باید به آن توجه کنید، رنگ مناسب است. بهتر است با توجه به رنگ پوستتان، خرید خود را انجام دهید. اگر پوست سبزه ای دارید، مانتو های تیره برای شما مناسب نیست و اگر پوست روشنی دارید، بهتر است از رنگ های خنثی و کمی مایل به تیره استفاده کنید. همچنین می توانید رنگ های پر کاربرد مانند سیاه، سفید طوسی و کرمی را تهیه کنید؛ زیرا این رنگ ها همیشه کاربرد دارد و هیچ گاه از مد نمی افتد. پیشنهاد ما این است که اگر می خواهید کمتر هزینه کنید و یک مانتوی کارآمد تهیه کنید که همیشه قابل استفاده باشد، بهتر است قید رنگ های جیغ را بزنید؛ زیرا آن ها تنها در شرایط خاصی قابل استفاده هستند و به صورت دائمی و همیشگی برایتان کاربردی نخواهند بود.

4) دنبال نکردن ترند های روز

برای تهیه مدل مانتو جدید اینستاگرامی بهتر است، به دنبال ترند های روز دنیا نباشید و مدلی را انتخاب کنید که همیشه و در هر زمان جزء پر فروش ها قرار دارد. به طور کلی فشن برای فریب انسان ها به وجود آمده است تا آن ها را به فردی مصرف گرا تبدیل کند. اگر شما به ترند های جدید بی توجه باشید و تنها به دنبال مانتویی بگردید که هیکل و ظاهر شما را زیبا نشان دهد، صنعت فشن را شکست می دهید و در عین حال، استایل بی نظیری خواهید داشت.

نتیجه گیری

مانتو قسمت بزرگی از استایل هر خانمی را به خود اختصاص داده است؛ به همین دلیل باید در انتخاب آن حساسیت بسیار زیادی نشان دهید. به عنوان مثال، رنگ، مدل و از همه مهم تر، قد مانتو تاثیر به سزایی در هیکل شما می گذارد و به سادگی می تواند حتی ظاهر شما را نیز تیره تر و روشن تر نشان دهد. اگر قصد دارید با مدل مانتو جدید اینستاگرامی آشنا شوید و یکی از آن ها را تهیه کنید، پیشنهاد می کنیم، مطالب بالا را از دست ندهید تا بتوانید انتخابی مناسب داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *