مد و زیبایی

راهکارهایی برای استایل کردن انواع مدل لباس نخی

مدل لباس نخی

در فصل تابستان همه ما به دنبال لباسی هستیم که احساس گرما را به حداقل برساند. برای پیدا کردن چنین لباسی لازم است قبل از خرید به پارچه آن دقت کنیم. معمولا برای فصول گرم سال پارچه هایی مثل لنین و پنبه مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه نخی که از پنبه ساخته شده است، یکی از بهترین انتخاب ها برای این فصل است. اگر شما نیز به دنبال لباس خنک و مانتو تابستانی برای روزهای گرم سال می گردید، بهتر است ادامه مطلب را دنبال کنید. در ادامه چند دلیل اصلی برای انتخاب پارچه های پنبه ای و نخی ذکر می کنیم؛ همچنین با پیشنهاد چند استایل با لباس های نخی به شما کمک می کنیم تا در جمع های مختلف در کنار راحتی و سبکی، به زیبایی بدرخشید.

مزایای استفاده از لباس های نخی

  • جذب آب بالا:

 لباس نخی و پوشاک الیاف طبیعی معمولاً رطوبت را خیلی سریع جذب و به تبخیر سریع آن نیز کمک می کند. به همین دلیل هنگامی که در فصل تابستان عرق می کنید، لباس های نخی رطوبت آن را می گیرند و به تبخیر آن سرعت می بخشند. در نهایت با تبخیر رطوبت، دمای بدن کاهش پیدا می کند و احساس خنکی و آسایش در شما تشدید خواهد شد.

  • جلوگیری از ایجاد آلرژی:

بسیاری از ما پوست حساسی داریم، به صورتی که اگر در مقابل آفتاب مستقیم برای طولانی مدت قرار بگیریم یا لباس هایی از جنس پلاستیک بپوشیم، شاهد به وجود آمدن آفتاب سوختگی شدید و آسیب های پوستی خواهیم بود؛ اما انواع مدل لباس نخی ضد حساسیت است، به تنفس بهتر پوستتان کمک می کند، آفتاب سوختگی را به حداقل می رساند و از بروز بثورات نیز جلوگیری می کند. علاوه بر مزایای بالا، اگر دقت کرده باشید انواع ماسک صورت، بانداژ و سایر تجهیزات پزشکی نیز با استفاده از پارچه های نخی تولید می شوند؛ زیرا آلرژی زا نیستند و طیف گسترده تری از مردم می توانند از آن ها استفاده کنند.

  • راحتی:

لباس های نخی مانند الیاف مصنوعی ضخیم نیستند و کشش آن ها محدود نیست. در نتیجه پوشیدنشان بسیار راحت است و هنگامی که آن ها را به تن می کنید، احساس خوشایندی خواهید داشت و حس می کنید که انگار هیچ لباسی به تن ندارید.

مدل لباس نخی

  • دوام بالا:

 مدل لباس نخی که در فصل تابستان می پوشید، باید بسیار با دوام باشد؛ زیرا به دلیل تعریق زیاد تعداد دفعات شستشو لباس نیز افزایش پیدا می کند. به همین دلیل اگر لباس های تابستانی دوام مناسب را نداشته باشند، بافت آن ها خیلی راحت از بین می رود و ماندگاری سابق را نخواهند داشت.

  • تطبیق پذیری:

لباس های پنبه ای تطبیق پذیری بالایی دارند. این جمله به این معنا است که شما می توانید انواع مختلف مدل لباس نخی مانند لباس کار و لباس مناسب مهمانی استفاده کنید. همچنین می توانید آن ها را با پارچه های متفاوتی مانند جین، کتان و غیره استایل کنید و به زیباترین شکل ممکن در جمع های مختلف حاضر شوید.

  • دوستدار کودکان:

لباس های نخی و پنبه ای برای کودکان بهترین گزینه هستند؛ زیرا در فصل تابستان آن ها بهترین محافظ در برابر نور خورشیدند و از بروز سوختگی بر روی پوست حساس کودکان جلوگیری خواهند کرد.

نحوه استایل کردن مدل لباس نخی

نحوه استایل کردن مدل لباس نخی

  • استفاده از استایل های مینیمال:

یکی از بهترین راه ها برای استایل کردن انواع مدل لباس نخی این است که به صورت مینیمال و ساده از آن ها استفاده کنید؛ برای مثال یک پیراهن نخی ساده با شلوار جین مام استایل یا نخی گشاد بسیار زیبا جلوه خواهد کرد. می توانید این استایل را با یک جفت صندل ساده و بدون زرق و برق همراه کنید و در نهایت با استفاده از یک کیف ساده یک ور یا کیف دستی کوچک این استایل مینیمال را کامل کنید.

  • لباس نخی سفید:

 پیشنهاد می کنیم اگر قصد دارید از لباس های نخی استفاده کنید، حتما رنگ سفید را در اولویت انتخاب های خود قرار دهید. از آن جایی که رنگ های روشن آفتاب را به خود جذب نمی کنند و گرما را در خود نگه نمی دارند، احساس خنکی بیشتری به شما خواهند داد. پس بهتر است به جای رنگ های تیره مثل سیاه یا طوسی، لباس های نخی سفید رنگ را امتحان کنید.

  • لباس های نخی گشاد:

 یکی از ترند هایی که امروزه مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است، استفاده از لباس های گشاد و لش با رنگ های روشن به همراه اکسسوری های ظریف و چند لایه است. از آن جایی که در فصل زمستان باید از لباس های جذب دوری کنید، پیشنهاد می کنیم خنک ترین و گشاد ترین لباس نخی که در دست دارید، بپوشید. می توانید با استفاده از اکسسوری های مختلف این استایل را زیبا تر کنید. اگر قصد دارید از گردنبند های چند لایه در استایل خود بهره ببرید، لازم است آن ها را بسیار ساده نگه دارید؛ زیرا گردنبند های ضخیم و سنگین استایلتان را خراب خواهند کرد.

لباس های نخی گشاد

  • استفاده از صندل های تابستانی:

 پوشیدن کفش کتانی به همراه لباس های تابستانی، در فصول گرم سال یک انتخاب غلط است؛ زیرا با این کار شما نمی گذارید هوا به پاهایتان برسد و به دلیل گرمای بیش از اندازه هوا علاوه بر بوی ناخوشایند، قارچ و سایر مشکلات پوستی نیز در کمین شماست؛ اما اگر یک جفت صندل تابستانی ساده و شیک به همراه انواع مدل لباس نخی بپوشید، استایل تابستانی خود را تکمیل می کنید و بهترین نتیجه را خواهید داشت.

نتیجه گیری

طبق پرسش و نظرسنجی های گسترده ای که در سال های اخیر از مردم انجام شده است، تحمل گرما در فصل تابستان از تحمل سرما در فصل زمستان بسیار دشوار تر است. در نتیجه برای گذراندن فصول گرم سال باید به فکر راه چاره باشید. ابتدایی ترین موردی که می توانید در نظر بگیرید، جنس و مدل لباس است. پیشنهاد می کنیم از انواع مدل لباس نخی در استایل خود استفاده کنید تا از مزایای بی نظیر پارچه های نخی و زیبایی و راحتی آن ها بهره مند شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *