مد و زیبایی

بهترین رنگ ها برای ست کردن با مدل مانتو نخی گلدار

مدل مانتو نخی گلدار

با تغییر آب و هوا، تمایل افراد برای استفاده از رنگ های روشن و لباس های رنگارنگ نیز بیشتر می شود. اغلب مردم از پوشیدن لباس های گلدار در بهار و تابستان لذت می برند. در واقع برای جذاب بودن همیشه لازم نیست لباس های تنگ، چسبان و یا کوتاه بپوشید؛ انتخاب یک مانتو تابستانه یا پیراهن گلدار هم می تواند شما را زیبا و جذاب کند. از آنجایی که امروزه طرفداران این سبک زیاد شده است، تصمیم داریم در مقاله پیش رو اصول و مزایای انتخاب یک مدل مانتو نخی گلدار را بررسی کنیم. بنابراین اگر قصد خرید یک مانتو گلدار را دارید، قبل از گرفتن تصمیم نهایی این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

چرا لباس های گلدار انتخاب مناسبی هستند؟

کمد لباس شما در بهار و تابستان بدون وجود لباس های گلدار همیشه ناقص به نظر می رسند. خرید یک پیراهن یا یک مدل مانتو نخی گلدار می تواند حس تازگی و سبکی را برای شما به همراه داشته باشد. لباس های رنگارنگ و گلدار، حس زنانه ملایمی دارند و با هوای لطیف بهار و تابستان بسیار سازگار هستند.

به عنوان مثال اگر می خواهید در بهار و تابستان مانند یک شاهزاده خانم زیبا بدرخشید می توانید یک پیراهن ماکسی گلدار بپوشید و آن را با اکسسوری های کلاسیک و رنگ های خنثی ست کنید. همچنین اگر می خواهید با فرزند خود یک عصر بهاری زیبا را در پارک بگذرانید، می توانید با انتخاب یک مانتو نخی گلدار که بسیار سبک و راحت است، از گردش مادر و فرزندی خود نهایت لذت را ببرید. به عبارت دیگر لباس های گلدار و سبک از جمله لباس هایی هستند که هر خانمی باید در کمد لباس های خود داشته باشد.

چگونه یک طرح جذاب انتخاب کنیم؟

چگونه یک طرح جذاب گلدار انتخاب کنیم

همان طور که می دانید انتخاب یک مدل مانتو نخی گلدار باتوجه به تنوع پارچه های موجود در بازار، می تواند بسیار گیج کننده باشد. امروزه پارچه های گلدار در سبک ها و رنگ های متفاوتی عرضه می شوند که هر یک برای استایل و سلایق خاصی مناسب هستند.

به عنوان مثال پارچه ای با گل های درشت برای خانم های ریزنقش و ظریف انتخاب بسیار مناسبی هستند؛ زیرا آن ها را جذاب تر می کنند. اما خانم هایی که اندام پر تری دارند، بهتر است یک پارچه نخی گلدار با طرح ریزتر انتخاب کنند. الگوهای درشت تر می تواند در ظاهر چند کیلو به وزن شما اضافه کنند.

البته اگر تیپ بدنی شما نسبتا باریک ​​است، می توانید یک مدل مانتو نخی گلدار با طرح های متوسط انتخاب کنید. حتی برای جذابیت بیشتر می توانید آن را با یک روسری یا شال ساده مد روز یا کمربند تک رنگ، ست کنید.

مهم ترین نکته بعد از انتخاب درشتی و ظرافت طرح، توجه به طیف رنگی طرح انتخاب شده است. جالب است بدانید در چاپ اغلب پارچه های گلدار از نمودار رنگی خاصی استفاده می شود که علاوه بر هماهنگی، تضاد زیبایی ایجاد می کنند. پس زمینه این پارچه ها معمولا قرمز، آبی، مشکی، پاستلی تیره و روشن یا متالیک است. پیشنهاد می کنیم طیف رنگی را انتخاب کنید که با پوست و مدل بدنی شما، متناسب باشد.

به عنوان مثال خرید یک مدل مانتو نخی گلدار با پس ‌زمینه سفید که گل های درخشان و روشنی دارد، برای پنهان کردن برآمدگی‌ هایی که دوستشان ندارید، گزینه ایده آلی است. همچنین انتخاب رنگ ‌های تیره‌ تر می تواند به شما ظاهری متناسب ‌تر و باریک ‌تر و البته توهم لاغرتر دیده شدن را بدهد.

بهترین رنگ ها برای ست کردن با مانتو نخی گلدار

بهترین رنگ ها برای ست کردن با مانتو نخی گلدار

صرف نظر از این موضوع که مدل مانتو نخی گلدار شما چگونه است و چه طرحی را انتخاب کرده اید، باید بدانید چگونه این لباس را با شلوار، شال یا کیف زنانه خود ست کنید تا ظاهر زیباتری داشته باشید. به طور کلی بهتر است لباس‌ های گلداری را که در سراسر پارچه نقش و نگار دارند، با رنگ های خنثی یا رنگ پوست استفاده کنید.

قرار دادن رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی، بژ، نقره‌ ای و کرم در کنار پارچه های گل دار، نقش و نگار آن ها را برجسته تر و زیباتر می کند. علاوه بر این پیشنهاد می کنیم رنگ کیف و کفش خود را نیز خنثی انتخاب کنید تا علاوه بر هماهنگی با استایل شما، موجب برجسته تر شدن طرح مانتو شوند. البته می توانید یک یا دو رنگ از طرح پارچه را انتخاب کنید و سایر اکسسوری ها خود را با آن ها هماهنگ نمایید.

بهترین آرایش برای لباس های گلدار

با انتخاب یک مدل مانتو نخی گلدار شاید لازم باشد سبک آرایش خود را نیز کمی تغییر دهید. پارچه های گلدار به تنهایی بسیار چشم گیر هستند و ظاهری جسورانه به شما می بخشند. به همین دلیل اکثر آرایشگران توصیه می کنند از سایه های خنثی برای جلوگیری از ایجاد تضاد با رنگ های استفاده شده در پارچه استفاده کنید.

البته این ایده که یک سایه متناسب با طیف رنگی لباس خود بزنید نیز بسیار هوشمندانه است؛ زیرا می توانید به راحتی آن را با رنگ رژ لب دلخواه خود هماهنگ کنید.

به خاطر داشته باشید بهتر است به جای تمرکز بر روی چشم ها، بر روی لب های خود تمرکز کنید؛ زیرا با برجسته کردن آن ها جذابیت بیشتری نصیب شما می شود. لباس شما بهترین راهنما برای انتخاب نوع آرایش است. اگر طرح آن روشن و جسورانه است، باید آرایش ملایمی داشته باشید و به یک برق لب اغوا کننده، اکتفا نمایید. اما اگر لباس شما طرحی روشن و ملایم دارد، می توانید با یک آرایش پررنگ و جذب کننده زیبایی خود را چند برابر کنید.

جمع بندی

لباس های گلدار الهام بخش طبیعت هستند و می توانند شما را فوق العاده و فریبنده کنند. اگرچه ست کردن یک مدل مانتو نخی گلدار می تواند بسیار چالش برانگیز باشد؛ ولی همان طور که در طول مقاله گفته شد، می توانید آن ها را به راحتی با رنگهای خنثی به ویژه مشکی، سفید و طوسی، ست کنید و از زیبایی استایل خود لذت ببرید. جالب است بدانید که لباس های گلدار به اندازه لباس های مشکی می توانند در عرض چند ثانیه شما را لاغرتر یا خوش اندام تر کنند؛ البته به شرطی که طرح و رنگ مناسبی را برای خود انتخاب کرده باشید. در صورت تمایل می توانید از یک طراح مد برای داشتن انتخاب بهتر کمک بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *