مد و زیبایی

چگونه با مانتو جلو بسته خاص یک استایل رسمی داشته باشیم؟

مانتو جلو بسته خاص

در اولین برخورد، بیشترین تاثیری که بر روی مردم می گذارید را استایل و لباس های شما مشخص می کنند. اگر دوست دارید تاثیر مثبتی بر روی آن ها بگذارید، بهتر است یک مانتو جلو بسته خاص را برای دیدار اول انتخاب کنید. مخصوصا اگر دیدار شما کمی رسمی است و به عبارتی یک جلسه کاری به حساب می آید؛ زیرا مانتو های جلو بسته، رسمیت خاصی را به استایل شما می بخشند. مخصوصا اگر به همراه کفش، کیف، اکسسوری و روسری مناسب استفاده شوند. در ادامه مطلب قصد داریم نحوه استایل کردن مانتو جلو بسته به همراه سایر لباس ها را برای شما عزیزان توضیح دهیم تا علاوه بر زیبایی، ظاهری رسمی تر و مناسب برای انواع جلسات و دورهمی ها داشته باشید.

نحوه داشتن یک استایل رسمی با استفاده از مانتو جلو بسته خاص

مانتو جلو بسته خاص

  • استفاده از کفش های پاشنه بلند: اولین نکته ای که برای رسمی ساختن استایل خود باید به آن توجه کنید، استفاده از یک جفت کفش پاشنه بلند است. به طور کلی کفش های پاشنه بلند به هر لباسی ظاهری رسمی تر می بخشد. همچنین اقتدار خانم ها را افزایش می دهند و موجب افزایش اعتماد به نفس آن ها نیز خواهد شد. در نتیجه اگر می خواهید وارد یک جلسه کاری یا رسمی شوید، بهتر است کفش های پاشنه بلند را جزء گزینه های مورد نظر خود قرار دهید. همچنین برای حضور داشتن در مهمانی ها نیز استفاده از کفش پاشنه بلند توصیه می شود؛ زیرا با ظاهر کشیده ای که به شما می بخشد، استایلتان را قشنگ تر نشان می دهد و مانتو جلو بسته خاص را نیز شیک تر از سابق جلوه می دهد.
  • استفاده از کمربند: لباس های گشاد، معمولا ظاهری غیر رسمی تر به خود می گیرند. اما اگر کمر همان لباس ها را به وسیله یک کمربند پهن و محکم ببندید، علاوه بر زیبا نشان دادن هیکل شما، استایلی رسمی تر به خود می گیرید و برای دورهمی ها، مهمانی ها و جلسات مهم نیز قابل استفاده خواهد بود. در نتیجه استفاده از یک مانتو جلو بسته خاص، به همراه کمربند پهن و کفش پاشنه بلند، بسیار جذاب خواهد بود.
  • انتخاب رنگ های خنثی و مدل های ساده: رنگ های شاد انتخاب مناسبی برای فصول گرم سال مانند تابستان هستند؛ اما اغلب آن ها برای دورهمی های کمی رسمی تر مناسب نیستند. به عنوان مثال تصور کنید که شما در جلسه بسیار رسمی شرکت کرده اید و یک مانتوی نارنجی و صورتی تنتان است. نمی گوییم این رنگ ها مناسب نیستند؛ بلکه منظور ما این است که رنگ های خنثی مانند کرم، سفید، طوسی، بژ و غیره برای مکان های رسمی مناسب تر هستند. همچنین استایل های مینیمال و ساده نیز شخصیت شما را باکلاس تر نشان می دهند و ظاهر یک فرد قابل اعتماد را برایتان خواهد ساخت.

نحوه داشتن یک استایل رسمی با استفاده از مانتو جلو بسته خاصنحوه داشتن یک استایل رسمی با استفاده از مانتو جلو بسته خاص

  • انتخاب اکسسوری مناسب: هنگامی که صحبت از اکسسوری می شود، تمام مردم تنها به فکر جواهراتی مانند گردنبند، دستبند و گوشواره می افتند. اما منظور ما از اکسسوری در واقع کیف، کفش، کمربند است. یا حتی سایر وسایلی که جلوه زیبایی به لباس ساده شما می بخشند. به طور کلی اگر اکسسوری های لباس خود را با دقت بالا انتخاب کنید، می توانید یک استایل معمولی را به یک استایل گران قیمت و شیک تبدیل کنید. پیشنهاد ما استفاده از کیف های دستی کوچک به همراه مانتو جلو بسته خاص است. همچنین در کنار آن می توانید از گردنبند های بلند رو مانتویی و کفش های پاشنه بلند استفاده کنید.

سوالات متداول

  • آیا می توانم به همراه مانتو جلو بسته خاص از کتانی استفاده کنم؟

بله! امروزه استایل های بسیاری را می توانید با استفاده از کتانی داشته باشید؛ اما پیشنهاد می کنیم برای قرار های کاری و رسمی از کفش های اسپرت در استایلتان استفاده نکنید. بلکه یک جفت کفش پاشنه بلند را جایگزین آن بپوشید. اگر چه برای دورهمی های دوستانه، کتانی یک گزینه مناسب است. مخصوصا اگر مانتوی شما کوتاه است و آن را با یک شلوار مام استایل یا بگ می پوشید، کتانی های بزرگ ظاهر بسیار جذابی را ایجاد خواهند کرد.

آیا می توانم به همراه مانتو جلو بسته خاص از کتانی استفاده کنم

  • آیا می توان مانتو اورسایز خود را به همراه صندل پوشید؟

بله! مانتو های اورسایز معمولا ساختار غیر رسمی دارند. شما می توانید آن ها را به همراه یک جفت کتانی یا صندل امتحان کنید. همچنین اگر می خواهید قد کشیده تری داشته باشید بهتر است صندل های لژدار را انتخاب کنید و از آن ها حتی به صورت روزانه در فصل تابستان استفاده کنید. زیرا آن ها برای مصارف روزانه بسیار راحت هستند و استایل امروزی تری را نیز به شما عزیزان می بخشند.

  • آیا می توانم همراه با مانتو جلو بسته خاص، از کوله پشتی استفاده کنم؟

 بله! در استایل های مدرن و امروزی هیچ نشدی وجود ندارد. تنها لازم است به مکانی که می خواهید بروید، توجه کنید. اگر مکان مورد نظر شما فضایی غیر رسمی و دوستانه دارد، می توانید مانتو جلو بسته خود را کمی اورسایز انتخاب کنید و آن را به همراه صندل، کتانی، کوله پشتی و انواع کیف های اسپرت بپوشید. معمولا کلید استفاده درست از مانتو ها برای دورهمی های دوستانه و اسپرت، اول سایز آن هاست. بعد شلواری که به همراه آن می پوشید و در آخر نیز اکسسوری هایی مانند کیف، کمربند، جواهرات و غیره. گاهی اوقات، خود مانتو مشخص نمی کند که مدل رسمی دارد یا غیر رسمی. بلکه آیتم هایی که به همراه آن می پوشید، این را مشخص خواهد کرد.

نتیجه گیری

وقت آن رسیده که تمام مانتو های جلو بسته، جلو باز، کوتاه، بلند و غیره را از کمد لباس خود بیرون بیاورید؛ زیرا با هر یک از آن ها می توان یک استایل زیبا درست کرد. مخصوصا اگر شما یک مانتو جلو بسته خاص در کمد لباستان دارید، می توانید با توجه به نکاتی که ذکر کردیم، از آن در دورهمی های رسمی، کاری و حتی دوستانه و خودمانی استفاده کنید. پیشنهاد ما این است که مانتو های ساده را برای خرید انتخاب کنید؛ زیرا با استفاده از اکسسوری و سایر آیتم ها می توانید آن را برای مکان ها و مناسبت های مختلف مناسب سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *