مد و زیبایی

پوشیدن انواع مدل مانتو دکمه دار شیک جدید در محل کار

مدل مانتو دکمه دار شیک جدید

شما به عنوان یک خانم باید بدانید که در چه موقعیت هایی چه لباس هایی مناسب اند. بیشتر خانم ها در محیط کار خود با ظاهری رسمی و کلاسیک ظاهر می شوند. این استایل ها به آن ها جذبه و شخصیت خاصی می بخشد و کاملا مناسب این موقعیت ها است. مانتو های دکمه دار شیک همراه با شلوار های ستشان یکی از پر کاربرد ترین و بهترین انتخاب های آنان می تواند باشد. البته کاربرد های انواع مدل مانتو دکمه دار شیک جدید تنها به این مورد محدود نمی شود و کارایی های دیگری را نیز می توان برای آن ها برشمرد. در این مقاله قصد داریم در ابتدا توضیح مختصری درمورد این مانتو ها به همراه مزایایشان ارائه دهیم و بیان کنیم که چگونه می توان در استایل های رسمی خود به کار بردشان.

مانتو های دکمه دار چه مانتو هایی هستند؟

مدل مانتو دکمه دار شیک جدید

اگر با دقت به مانتو های قدیمی نگاه کنید، می بینید که بیشترشان دکمه دار بودند و به ندرت پیش می آمد که مانتویی را با زیپ یا کلا جلو باز طراحی کنند. انواع مدل مانتو دکمه دار همیشه مد بوده است؛ زیرا سادگی و زیبایی را توامان دارد. مانتو های دکمه دار را در انواع مختلف مجلسی، اسپرت، اداری و … می دوزند و به بازار عرضه می کنند. تمام مانتو ها را در انواع رنگ و مدل می توان به صورت دکمه دار دوخت و هیچ محدودیتی در این زمینه دیده نمی شود. اما به طور کلی معمولا مانتو های کلاسیک را به صورت دکمه دار می دوزند؛ به طوری که امروزه بیشتر افراد مانتو های دکمه دار را تا حدودی معادل مانتو های شیک و رسمی مخصوص اداره در نظر می گیرند.

مانتو دکمه دار نسبت به مانتو جلو باز چه مزایایی دارد؟

انواع مدل مانتو دکمه دار شیک جدید بلوز هایی را که در زیر آن ها می پوشید نشان نمی دهند و دیگر لازم نیست نگران ست کردن این تاپ ها و بولیز ها با دیگر اجزای استایلتان باشید. این در حالی است که برای پوشیدن مانتو های جلو باز به بولیز های هماهنگ با آن ها نیاز پیدا می کنید. مزیت دیگر مانتو جلو بسته راحتی آن است و شما می توانید در فصل تابستان هیچ بولیزی زیرشان نپوشید؛ برخلاف مانتو های جلو باز که پوشیدن آن ها مستلزم پوشیدن لایه دیگری است که می تواند در این فصل مزاحم و اذیت کننده باشد. علاوه بر تمام این موارد، همان گونه که گفتیم برای موقعیت های رسمی و اداری معمولا مانتو های دکمه دار را انتخاب می کنند و این موضوع بر اهمیتشان می افزاید. در ادامه درمورد این مانتو ها و نحوه پوشیدنشان بیشتر توضیح می دهیم.

چرا در موقعیت های اداری از مانتو دکمه دار شیک بهره می برند؟

چرا در موقعیت های اداری از مانتو دکمه دار شیک بهره می برند

مانتو های دکمه دار شیک زنانه به همراه شلوار های ستشان گزینه مناسبی برای محیط های تجاری هستند. این لباس ها در خود مفهوم اعتماد به نفس و پیچیدگی را جای داده اند و در برش ها، رنگ ها و پارچه های متنوعی عرضه می شوند. برای کار های روزانه ما رنگ های روشن را پیشنهاد می دهیم؛ در حالی که پارچه های تیره و سنگین برای قرار های کاری در عصر و شب عالی به نظر می رسند.

اگر انتخاب شما این مانتو ها است به خاطر داشته باشید که آن ها نباید خیلی تنگ یا خیلی گشاد باشند و آستین ها به مچ دست برسند و به آن بچسبند. شلواری که با این مانتو ها می پوشید باید بلند باشد، به مچ پا برسد و با کفش هایتان مماس شود. فرقی ندارد که در زیر مانتو کتی دخترانه که فقط یک دکمه دارد شومیز ساده رسمی بپوشید یا تاپ غیر رسمی، در هر صورت ظاهری کلاسیک، شیک و سنگین خواهید داشت.

پوشیدن مانتو دکمه دار در محل کار

پوشیدن مانتو دکمه دار در محل کار

پوشیدن این مانتو ها در محل کارتان شرایطی دارد که بهتر است آن ها را رعایت کنید. اول از همه بررسی کنید که فضای شرکت شما چگونه است. آیا در شرکتی دولتی و رسمی مانند بانک ها یا محیط های اداری دیگر کار می کنید یا محل کارتان شرکت خصوصی ای است که محیط دوستانه ای دارد. همکاران شما چه کسانی هستند و چگونه لباس می پوشند. مسلما پوشیدن مانتو دکمه دار گشاد و راحت در محیط های رسمی ایده جالبی نیست و برعکس.

نکته مهم دیگر آن که تصور نکنید انواع مدل مانتو دکمه دار شیک جدید مساوی هستند با لباس های تیره، تک رنگ و خسته کننده. توصیه ما این است که برای پیشگیری از چنین پیشامدی از خرید از یک فروشگاه به طور پیوسته خود داری کنید؛ زیرا معمولا فروشگاه ها مدل های تکراری دارند و به ندرت سراغ مدل های جدید می روند. می توانید سبک منحصر به فردی را که کاملا مطابق با استاندارد های شرکتتان است به طور کلی برای خود برگزینید. اما بهتر است با افزودن یا کاستن ویژگی هایی به آن تنوع ببخشید. برای مثال لزومی ندارد که همیشه از مانتو کتی کوتاه یا کت و شلوار مشکی بهره ببرید. می توانید رنگ هایی را که با مقررات محل کارتان مغایرتی ندارد نیز امتحان کنید. رعایت قوانین شرکت لزوما به معنای شبیه بودن مانند بقیه همکاران نیست. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که سبک شخصی خود را داشته باشید.

جمع بندی

محبوبیت انواع مدل مانتو دکمه دار شیک جدید تنها مخصوص به زمان حاضر نیست. این مانتو ها همیشه مورد استقبال بانوان قرار گرفته اند و از آن ها در محیط های گوناگون از جمله محیط های کاری استفاده کرده اند. این مانتو ها نسبت به مانتو های جلو باز راحت تر هستند و شما نیازی نیست که نگران ست کردن لباس زیر خود با آن ها باشید. همچنین می توانند برای پوشیدن در محل کار انتخاب مناسبی باشند و تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش دهند. این نکته نیز حائز اهمیت است که با رعایت تمام استاندارد های محل کارتان از پوشیدن مانتو های دکمه دار یا کت و شلوار های زنانه یک شکل و یک رنگ خودداری کنید و سعی کنید سبک منحصر به فرد خود را داشته باشید. در این مقاله درمورد نکات مربوط به پوشیدن این مانتو ها در محل کار توضیحاتی ارائه کردیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *