مد و زیبایی

چگونه با تونیک زنانه شیک استایل بی نظیری داشته باشید؟

تونیک زنانه شیک

یکی از لباس هایی که در مهمانی های مختلف برای خانم های عزیز بسیار مناسب است و استایل جذاب، زیبا و راحتی را برای شما به وجود می آورد، تونیک زنانه شیک است. تونیک ها در انواع مختلفی ارائه می شوند. یکی از مهم ترین تفاوت آن ها در سایز، قد و مدلشان است. حدودا از سال ۱۹۹۰ که پیراهن های اور سایز در میان نوجوانان و جوانان معروف شدند، تونیک های اور سایز نیز طرفداران بسیاری پیدا کردند؛ زیرا علاوه بر زیبایی و جذابیت، راحتی بیش از اندازه ای را هم ارائه می دهند. اگر دوست دارید بیشتر درباره این تونیک ها و نحوه استفاده کردن از آن ها با لباس های مختلف بدانید، لازم است ادامه مطلب را دنبال کنید و کوچک ترین نکته ای را از دست ندهید تا در تمام دوره همی ها بدرخشید.

منظور از تونیک زنانه شیک چیست؟

به طور کلی به پیراهن زنانه ای که به اندازه مانتو بلند نباشد و به اندازه بلوز های معمولی نیز کوتاه نباشد، تونیک می گوییم. تونیک ها در کشور ایران طرفداران بسیار زیادی دارند؛ زیرا اغلب خانم ها به دنبال داشتن یک استایل شیک، مدرن و جذاب در عین راحتی و حفظ حجابشان هستند. تونیک زنانه شیک در انواع مختلفی تولید و به فروش می رسد. آن ها ممکن است زرق و برق بسیار زیادی داشته باشند یا به طور کلی اسپرت بوده و هیچ طرحی نداشته باشند. همچنین ممکن است اور سایز باشند یا کاملا فیت تنتان طراحی شوند. تونیک ها را باید با توجه به هیکل، استایل، دوره همی ای که قصد دارید به آن بروید و آیتم های دیگری که در کمد لباستان دارید، انتخاب کنید. در صورت انتخاب درست، ظاهری جذاب و شیک خواهید داشت.

نحوه انتخاب سایز تونیک زنانه شیک

تونیک زنانه شیک

اگر قصد دارید یک تونیک زنانه شیک را برای دورهمی دوستانه یا رسمی خود انتخاب کنید، اولین نکته انتخاب سایز مناسب است؛ زیرا در صورتی که سایز لباستان مناسب نباشد، ظاهر استایل شما نیز به هم ریخته و شلخته دیده می شود.

پیشنهاد ما این است که اگر دوره همی شما غیر رسمی و دوستانه است از تونیک های اورسایز استفاده کنید؛ زیرا تونیک های اورسایز ظاهری امروزی دارد و راحتی زیادی را نیز به شما عزیزان ارائه می دهد. همچنین مراقب باشید که تونیک اورسایز نباید بیش از اندازه گشاد باشد بلکه تنها دو سایز بزرگ تر از اندام خودتان باشد.

برای دوره همی های رسمی تر، تونیک شما بهتر است درست سایز خودتان باشد؛ زیرا نمونه های اورسایز، بسیار اسپرت است و برای مهمانی های رسمی، مناسب نیست.

استایل های مختلف با استفاده از تونیک زنانه

استایل های مختلف با استفاده از تونیک زنانه

  • استایل اسپرت: شما می توانید با استفاده از یک تونیک زنانه شیک و لگ زنانه جذب، یک استایل ورزشی و اسپرت خاص داشته باشید. در این صورت بهتر است تونیک خود را طوری انتخاب کنید که شانه هایش کمی بزرگ تر باشد و سایز سایر قسمت ها نیز گشاد تر از یک پیراهن معمولی باشد. مخصوصا اگر قصد دارید از آن در بیرون از منزل استفاده کنید، همچین استایلی بسیار عالی خواهد بود. همچنین با استفاده از یک جفت کتونی اسپرت، استایل خود را تکمیل کنید.
  • استفاده از شلوار جین به همراه تونیک: جین های تیره معمولاً به هر استایلی می آید و ظاهر زیبایی را به وجود می آورد. مخصوصا اگر تونیک شما مدلی اسپرت، ساده و مینیمال دارد، پیشنهاد می کنیم آن را با یک جین تنگ، مام استایل یا مام فیت همراه کنید. مخصوصا اگر سن شما پایین است یا در دوران نوجوانی خود به سر می برید، بهتر است انواع جین ها را با رنگ های مختلف برای تونیک هایتان در نظر بگیرید. مراقب باشید که تونیک های زرق و برق دار و مجلسی به همراه شلوار های جین مناسب نیست و ممکن است ظاهری ناخوشایند را برای شما عزیزان به وجود بیاورد.
  • استایل کاملا سفید: اگر جزء افرادی هستید که پوست تیره رنگی دارند، یا به وسیله آفتاب گرفتن پوستتان را تیره کرده اید، بهتر است تونیک زنانه شیک خود را به رنگ سفید انتخاب کنید؛ زیرا کنتراستی (تضادی) که با پوست شما ایجاد می کند، ظاهر بی نظیری را به شما می بخشد. همچنین بهتر است آن را با یک شلوار آبی روشن نیز ست کنید. در این صورت، علاوه بر داشتن استایل زیبا، رنگ پوستتان را به بهترین شکل نشان خواهید داد.

استایل های مختلف با استفاده از تونیک زنانه

  • قراردادن پایین تونیک در شلوار: توجه کنید که اگر تونیک شما اسپرت است، می توانید قسمت پایین آن را به طور کامل در شلوار جین خود قرار دهید. در این صورت بهتر است شلوار های جین اسکینی و بسیار جذب انتخاب نکنید و از نمونه های مام استایل و مام فیت در استایلتان بهره ببرید. هنگامی که تونیک خود را در بلوزتان قرار دادید، می توانید از یک کمربند زیبا برای بهبود ظاهر آن استفاده کنید. همچنین اگر قسمت های بیرونی تونیک را کمی شل نگه دارید تا دور کمرتان آویزان باشد، نتیجه بی نظیر و امروزی ای خواهید داشت.
  • استفاده از کفش پاشنه بلند: اگر تونیک زنانه شیک شما کمی مجلسی است و با کفش های کتونی یا شلوار جین زیبا جلوه نمی کند، بهتر است آن را با یک شلوار پارچه ای راسته و کفش های پاشنه بلند مجلسی ست کنید. فقط مراقب باشید که شلوار راسته شما باید یک رنگ خنثی داشته باشد و به هیچ عنوان گشاد نباشد. همچنین کفش پاشنه بلندی که استفاده می کنید نیز نباید پاشنه های بسیار بلندی داشته باشد. یک باشه نرمال با توجه به قد و هیکلتان انتخاب کنید.

در صورتی که تمام نکات بالا را رعایت کرده و به تک تک آن ها عمل کنید، یک استایل امروزی و در عین حال بسیار رسمی خواهید داشت که برای مهمانی های فامیلی مناسب است.

نتیجه گیری

به طور کلی تونیک ها طرفداران بسیاری در میان خانم ها دارد؛ زیرا با استفاده از آن ها می توانید انواع استایل ها را برای مهمانی ها و دورهمی های مختلف به وجود بیاورید. همچنین راحتی ای که یک تونیک زنانه شیک در اختیار خانم ها قرار می دهد، هیچ لباسی نمی تواند فراهم کند. اگر شما نیز جزء طرفداران تونیک زنانه هستید، پیشنهاد می کنیم نکات بالا را در حین استفاده از آن ها به یاد داشته باشید و با توجه به مکانی که می خواهید به آنجا بروید، بهترین نمونه را برای خودتان انتخاب کنید. اگرچه استایل های مینیمال و ساده در تمام مجالس مورد پسند قرار گرفته و زیبا هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *