مد و زیبایی

استایل کردن مانتو کوتاه جدید

مانتو کوتاه جدید

یکی از بزرگ ترین مشکلاتی که افراد کوتاه قد در هنگام خرید مانتو با آن مواجه می شوند، پیدا کردن مانتو کوتاه جدید و مناسب با توجه به قدشان است. اگر شما نیز قد کوتاهی دارید و در انتخاب مانتوی مناسب دچار مشکل هستید، پیشنهاد می کنیم به سمت مانتو های کوتاه بروید؛ زیرا مانتو کوتاه قد شما را کشیده تر نشان خواهد داد. البته علاوه بر انتخاب مانتوی مناسب، باید از آیتم ها و اکسسوری هایی که استایل شما را تکمیل می کنند نیز استفاده کنید تا بهتر بدرخشید. در ادامه مطلب قصد داریم چند روش مختلف برای استایل کردن مانتو کوتاه جدید معرفی کنیم؛ با ما همراه باشید.

نحوه استایل کردن مانتو کوتاه جدید

1) استفاده از شلوار های گشاد:

یکی از استایل هایی که در فصول گرم سال مثل تابستان طرفداران بسیار زیادی دارد، استفاده از شلوار گشاد با مانتو جلو بسته یا همراه مانتو کوتاه جدید است. چنین استایل هایی اگر یکسان و یک رنگ باشند، حتی می توانند قد شما را بلند تر نشان دهند. همچنین به دلیل گشادی شلوار و گشادی مانتو، گرمی هوا در فصل های گرم سال موجب آزار و اذیت شما نخواهد شد. در کنار تمام این مزایا، مانتو و شلوار های گشاد از ترند های جدید به حساب می آیند و به احتمال زیاد تا مدت های طولانی روی مد خواهند ماند. برای راحت تر ست شدن لباس ها می توانید یک شلوار گشاد با رنگ خنثی تهیه کنید و آن را با انواع مختلف مانتو کوتاه در رنگ ها و طرح های متفاوت استایل کنید.

مانتو کوتاه جدید

2) استفاده از لگ های جذب:

در فصل های سرد مثل زمستان می توانید مانتو های کوتاه جدید و منطبق با مد را با لگ های جذب استایل کنید. می توانید برای زیبا تر کردن این استایل یک نیم بوت شیک یا انواعی از بوت های بلند نیز به کار ببرید. همچنین پوشیدن یک کت کوتاه و روی مانتو همراه لگ هم جنس آن و کفش های هم رنگ هم برای این فصل انتخاب خوبی است.

3) تا کردن آستین ها:

اگر دوست دارید یک ظاهر اسپرت و خودمانی برای دورهمی های غیر رسمی داشته باشید، پیشنهاد می کنیم آستین های مانتوی خود را تا کنید تا آن ها تبدیل به آستین های سه ربع شوند. این کار یکی از ساده ترین روش ها برای اسپرت کردن لباس های معمولی و همچنین خنکی بیش تر در فصل تابستان است. می توانید یک دکمه در میانه آستین لباس خود بدوزید و آستین را با استفاده از یک بند جمع کنید. با این کار یک مانتو تابستانه زیبا، شیک و مناسب فصل خواهید داشت.

4) استفاده از مانتوهای کوتاه بر روی پیراهن های بسیار بلند:

یکی از استایل های به روز و زیبا استفاده از پیراهن های نخی تابستانی بسیار بلند است. شما می توانید پیراهن های بلندی را که تا نوک پایتان هستند به همراه صندل های رنگی امتحان کنید و بر روی پیراهن ها از مانتو کوتاه جدید استفاده کنید. در این صورت علاوه بر خنکی بیش از حد، استایلی امروزی و چند لایه خواهید داشت. با توجه به مکانی که می روید، قد و اندازه مانتو می تواند متفاوت باشد.

مانتو کوتاه روی پیراهن بلند

5) استفاده از جلیقه های مناسب بر روی مانتو ها:

اگر قصد دارید ظاهر مانتو کوتاه جدید خود را تغییر دهید؛ اما به خاطر گرمی هوا در فصل تابستان نمی توانید از کت ها و پالتو های رو مانتویی استفاده کنید بهتر است جلیقه ها را در نظر بگیرید. این لباس ها به دلیل نداشتن آستین، از گرم شدن بدنتان جلوگیری می کنند و تنها ظاهر آن را تغییر خواهند داد. همچنین جلیقه های ضخیم تر را می توانید در فصول سرد سال به کار ببرید تا استایل شما علاوه بر زیبایی، گرما نیز داشته باشد.

6) استفاده از کتانی های سفید رنگ:

قدرت کتانی های سفید را دست کم نگیرید. اگر می خواهید یک ظاهر غیر رسمی و در عین حال مدرن داشته باشید، بهترین انتخاب کتانی های سفید به همراه آیتم های رنگ روشن است؛ به عنوان مثال یک مانتو کوتاه جدید با رنگ های پاستیلی همراه با شلوار بگی یا مام استایل و یک جفت کتانی سفید زیبا، استایلی بی نظیر و اسپرت برای شما به وجود می آورد تا در جمع های دوستانه بدرخشید.

استفاده از اکسسوری های مختلف

1) کفش های پاشنه بلند:

اگر می خواهید ظاهری رسمی تر، خانمانه و کمی مجلسی داشته باشید، می توانید به جای کتانی یا صندل از کفش های پاشنه بلند استفاده کنید؛ برای مثال اگر می خواهید در مهمانی باشکوهی به مناسبت عید نوروز یا یک جشن تولد شرکت کنید بهتر است با کفش های پاشنه دار در مهمانی حاضر شوید. هرچه پاشنه خود را پهن تر و کوتاه تر انتخاب کنید، ظاهر شیک تری خواهید داشت. در آخر می توانید با یک کیف کوچک زنانه استایل خود را کامل کنید.
2) کمربند های پهن: اگر دوست دارید کمرتان باریک تر دیده شود و مانتو کوتاه جدید شما جلوه بهتری داشته باشد، پیشنهاد می کنیم یک کمربند پهن و زیبا به همراه مانتو استفاده کنید. به این ترتیب هیکلتان زیبا تر دیده می شود و کمرتان باریک تر به نظر خواهد آمد.

کمربند پهن

3) استفاده از گردنبند ها و دستبند های ظریف:

تمام خانم های مدرن امروزی چندین گردنبند، دستبند، انگشتر و… ظریف و زیبا در جعبه جواهرات خود دارند. شما می توانید آن ها را همراه با مانتو های خود برای داشتن ظاهری مجلسی تر استفاده کنید و زیبایی استایلتان را چند برابر کنید.

نتیجه گیری

خانم های کوتاه قدی که به دنبال مانتو کوتاه جدید می گردند، بهتر است قبل از خرید، به فکر نحوه استایل کردن آن با سایر آیتم ها باشند؛ زیرا گاهی انتخاب یک شلوار، کمربند یا کفش اشتباه ممکن است تمام ظاهر مانتو را زیر سوال برده و زیبایی اصلی اش را نشان ندهد. اگر در استایل کردن مانتو خود دچار مشکل هستید، مطلب بالا برای شماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *