مد و زیبایی

معرفی راه هایی برای ست کردن با مدل مانتو ساده دکمه دار

مدل مانتو ساده دکمه دار

احتمالا شما هم مانتو های ساده ای دارید که در همه جا می پوشید؛ اما از ست کردن آن ها با شلوار های یکسان و کفش های یکسان خسته شده اید. مانتو های ساده یکی از لباس هایی است که هم رسمی و شیک است و هم دوستانه. این نوع مانتو ها در همه فصل های سال کاربرد دارند و در همه جا مناسب هستند. به همین دلیل نیز ست کردن مانتو ساده کاری ساده به نظر می رسد؛ اما ممکن است در ادامه پیچیده باشد. ما در این مقاله چند راه برای استایل کردن مدل مانتو ساده دکمه دار بیان می کنیم.

  1. آن را با شلوار جین بپوشید

شلوار جین انواع زیادی مانند شلوار جین مام استایل دارد. مدل مانتو ساده دکمه دار با شلوار جین به خوبی ست می شود؛ زیرا می توانید آن ها را به روش های مختلف بپوشید. این نوع استایل هم برای محل کار مناسب است و هم قرار های دوستانه. استایل شلوار جین با مانتو ساده شما را لاغر تر و قد بلند تر نشان می دهد.

نکته کلیدی برای استایل کردن مانتو ساده با شلوار جین این است که مطمئن شوید شلوار جین و مانتو با یکدیگر تناسب دارند. شما می خواهید شلوار جین راحت باشد و خیلی تنگ نباشد. اگر مانتو را در محل کار می پوشید، بهتر است که دکمه های آن را تا انتها ببندید تا حرفه ای و شیک تر به نظر برسید.

اگر می خواهید ظاهری اسپرت به خود ببخشید، بهترین راه این است که آن را با یک جفت کفش کتانی سفید بپوشید. ظاهر خود را با چند اکسسوری و زیورآلات زیبا تر کنید. همچنین در دست گرفتن کیف کوچک زنانه ظاهر شما را تکمیل می کند.

مدل مانتو ساده دکمه دار

  1. آن را با رنگ های مختلف ست کنید

اگر می خواهید که استایل شما از بقیه متمایز باشد، بهتر است که رنگ های مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید. برای مثال در قرار های کاری می توانید رنگ خاکستری را با سفید و مشکی همراه کنید و یک استایل مدرن داشته باشید. اگر هم می خواهید می توانید رنگ های مختلف را با یکدیگر ست کنید. اگر شلوار جین می پوشید، رنگ های مکمل رنگ آبی را در نظر بگیرید.

  1. روی مانتو ژاکت بپوشید

وقتی در فصل پاییز و زمستان هوا سرد می شود، می توانید بر روی مدل مانتو ساده دکمه دار یک ژاکت کشباف پشمی بلند بپوشید. برای مثال اگر مانتو شما راه راه مشکی و سفید است، آن را با یک شلوار جین تیره ست کنید و بر روی مانتو یک ژاکت کشباف پشمی معمولی بپوشید. همراه کردن این استایل با یک چکمه مشکی، ظاهر شما را مدرن تر می کند.

کت های جین بهترین انتخاب برای پوشیدن بر روی مانتو ساده هستند. ظاهر شما با کت های جین کلاسیک و جذاب است و می توانید آن را با همه چیز بپوشید. البته این کت ها ضخیم هستند و شما را گرم می کنند. در اوایل فصل پاییز و بهار، بهتر است از ژاکت های سبک استفاده کنید.

  1. از ظاهر غیر رسمی نترسید

اگر فکر می کنید ست کردن مدل مانتو ساده دکمه دار با شلوار جین برای شما مناسب نیست، نگران نباشید. شما می توانید استایل های متفاوت را امتحان کنید و چیزی را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد. بهتر است در این حالت یک مانتو ساده و کمی نامتعارف بپوشید و شلوار جین و کفش های ساده انتخاب کنید. می توانید جواهرات و اکسسوری های مختلف را همراه با این استایل انتخاب کنید تا ظاهر شما جذاب تر شود. اگر از اکسسوری استفاده می کنید، از رنگ های مختلف بهره ببرید.

از ظاهر غیر رسمی نترسید

  1. آن را با چکمه های مشکی و قهوه ای بپوشید

اگر مدل مانتو ساده دکمه دار شما سفید باشد، با چکمه های مشکی یا قهوه ای تضاد ایجاد می کند و ظاهر شما را دوست داشتنی تر می کند. در کل ترکیب مانتو با چکمه بسیار آسان است و در عین حال جذابیت زیادی دارد.

نیم بوت ها با مانتو ساده در ماه های سرد همراه با جوراب شلواری یا ساپورت بسیار استایل شما را زیبا می کند. می توانید یک کت چرمی مشکی شیک را به استایل خود اضافه کنید. اگر شلوار جین یا ساپورت شما یک رنگ خنثی است، بهتر است چکمه هایی با رنگ های مختلف بپوشید. می توانید این ظاهر را با یک کمربند بر روی مدل مانتو ساده دکمه دار تکمیل کنید.

  1. با آن کفش های پاشنه بلند بپوشید

کفش های پاشنه بلند با هر لباسی ست می شوند. مخصوصا اگر مانتو بلند می پوشید، کفش های پاشنه بلند و مانتو بلند شما را قد بلند تر نشان می دهند. سعی کنید آن را با رنگ های مختلف ست کنید تا سادگی مانتو شما به چشم نیاید. کفش هایی با پاشنه شفاف بهترین گزینه هستند. می توانید کفش پاشنه بلند را با مانتو های کمی گشاد تر ست کنید.

با آن کفش های پاشنه بلند بپوشید

  1. آن را با صندل های بند دار امتحان کنید

شما می توانید مدل مانتو ساده دکمه دار را با هر نوع کفشی امتحان کنید. پوشیدن صندل های بند دار و ساده در فصل تابستان بسیار رایج است و می توانید آن ها را همراه با مانتو ساده بپوشید.

جمع بندی

مهم ترین چیز در ست کردن لباس ها با یکدیگر این است که شما با آن راحت و خوشحال باشید. شما باید مانتو، کفش، شلوار و اکسسوری های مختلفی را امتحان کنید که دوست دارید. مدل مانتو ساده دکمه دار از دسته لباس هایی است که می توانید آن را با هر چیزی ست کنید. می توانید مانتو را با بوت، کفش پاشنه بلند، کفش کتانی، صندل و … امتحان کنید و استایل خود را زیبا کنید. این مانتو ها برای همه فصل ها مناسب هستند و می توانید پارچه مانتو مناسب را انتخاب کنید. مانتو تابستانه با صندل و کفش کتانی همراه می شود و مانتو ساده زمستانه با بوت ست می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *