مد و زیبایی

مانتو جلو بسته اسپرت با چه آیتم هایی ست می شود ؟

مدل مانتو جلو بسته اسپرت

مانتو از لباس های محبوب و پر کاربرد بانوان است. مانتو ها مدل های بسیار متنوعی دارند و با توجه به این تنوع می توان در هر فصلی آن ها را پوشید. یکی از مدل های رایج مانتو، مانتو های جلو بسته اسپرت هستند که به آن ها تونیک نیز گفته می شود. آن ها را می توان در هر فصلی پوشید و با دیگر لباس ها ست کرد. در این مقاله قصد داریم درمورد مدل مانتو جلو بسته اسپرت و نکاتی که باید در انتخاب آن در نظر بگیرید، مطالبی بیان کنیم.

مانتو جلو بسته اسپرت چه نوع مانتویی است؟

مانتو های جلو بسته اسپرت یا تونیک نوعی مانتو مشابه بولیز هستند که قد بلند تری دارند. این مانتو ها با توجه به تنوع مدلی که دارند، برای پوشیدن در هر فصلی مناسب اند. همچنین از لحاظ سایز نیز متنوع هستند و با هر اندازه ای در بازار یافت می شوند.

چگونه مانتو جلو بسته اسپرت مناسب انتخاب کنیم؟

برای خرید مانتو مناسب باید به یک سری نکات مهم توجه کنید. به طور کلی تونیک ها سازگاری زیادی با دیگر لباس ها دارند و به راحتی با آن ها ست می شوند. اما اگر می خواهید بهترین استایل را داشته باشید، بهتر است چند نکته کلی را که در ادامه بررسی می کنیم رعایت کنید.

انتخاب تونیک با توجه به شکل بدن

مدل مانتو جلو بسته اسپرت

همان طور که می دانید شکل بدن افراد با یکدیگر مشابه نیست و هر فردی با توجه به بدن خود در تیپی خاص قرار می گیرد. تیپ بدنی شما در انتخاب لباس تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین اگر می خواهید بهترین مدل مانتو جلو بسته اسپرت را انتخاب کنید باید به تیپ بدنی خود نیز توجه داشته باشید. در ادامه برخی از تیپ های بدنی رایج را نام خواهیم برد:

  • شکل سیب

اگر شانه ها، سینه و کمر شما یک اندازه هستند، احتمالا جزو افراد با شکل بدنی سیب مانند محسوب می شوید. چنین افرادی معمولا بدنی گرد دارند. اگر می خواهید بهترین تونیک را برای خود انتخاب کنید باید به دنبال مدل هایی باشید که طول بیشتری دارند؛ زیرا بدن شما را کشیده تر نشان می دهند. همچنین در کنار طول بیشتر سعی کنید مانتو هایی را انتخاب کنید که یقه شان V شکل است.

  • شکل ساعت شنی

افرادی که سینه و باسنشان از کمر بزرگ تر ایست، جزو افراد با تیپ بدنی ساعت شنی محسوب می شوند. این افراد باید برای انتخاب مدل مانتو جلو بسته اسپرت به دنبال مدل های اسپندکس باشند. مانتو های جلو بسته ای که آجدار هستند نیز می توانند انتخاب مناسبی باشد. دست افراد با این شکل بدنی از نظر یقه کاملا باز است. آن ها می توانند هم یقه های گرد و هم یقه های V شکل را انتخاب کنند.

  • مستطیلی شکل

افرادی که بدن مستطیل شکل دارند بسیار مشابه افراد با بدن سیب شکل هستند. بهترین انتخاب برای این افراد همان سبک لباسی است که برای افراد با بدن سیب شکل پیشنهاد شد. مانتو هایی با طول بیشتر و یقه V شکل بدن این افراد را کشیده تر می نمایاند. همچنین مانتو های جلو بسته با جزئیات بیشتر مانند مدل های توری یا حاشیه دار می تواند برای این افراد مناسب باشد.

  • افراد ریز جثه

افراد ریز جثه باید مانتو های جلو بسته در اندازه کوچک انتخاب کنند و از انتخاب مدل های بزرگ تر و گشاد به شدت دوری کنند. این افراد ریز جثه بهتر است که به دنبال مدل هایی با دکمه های رنگی بروند. همچنین اگر اندازه بدنتان کوچک است و می خواهید بلند تر به نظر برسد، می توانید مانتو جلو بسته خود را با کتانی و شلوار یک رنگ امتحان کنید.

پارچه مانتو جلو بسته اسپرت

پارچه مانتو جلو بسته اسپرت

مانتو های جلو بسته اسپرت در مدل های مختلف و با پارچه های گوناگون عرضه می شوند. این که چه نوع پارچه ای برای شما مناسب تر است، به سلیقه شخصی تان بستگی دارد. اما به طور کلی از متنوع ترین و شیک ترین پارچه ها، مانتو های دوخته شده با پارچه پنبه سوپیما هستند. پنبه سوپیما بسیار محکم و در برابر سایش بسیار مقاوم است. همچنین رنگ ثابتی دارد و با هر بار شسته شدن نه تنها رنگ خود را از دست نمی دهد، بلکه نرم تر می شود.

رنگ مانتو جلو بسته اسپرت

مدل مانتو جلو بسته اسپرت از لحاظ رنگ نیز تنوع بسیار زیادی دارد. مهم نیست که چه نوع رنگی را انتخاب می کنید؛ اما بهتر است بدانید که این مانتو ها بهترین سازگاری را با شلوار های جین و شلوار های چین دار دارند. همچنین کتانی های با رنگ شاد نیز می توانند انتخاب مناسبی برای پوشیدن همراه مانتو های جلو بسته اسپرت باشند.

اگر کمی در انتخاب رنگ سردرگم شده اید، می توانید رنگ سفید را امتحان کنید. رنگ سفید برای فصول گرم سال مناسب است. همچنین رنگ خاکستری نیز می تواند انتخابی خوبی برای موقعیت های غیر رسمی باشد.

چه آیتم هایی با مانتو جلو بسته اسپرت ست می شوند؟

ست مانتو جلو بسته اسپرت

یکی از آیتم هایی که می توانید به آسانی با این نوع مانتو ها ست کنید، شلوار های جین هستند. هماهنگی این شلوار ها با مانتو اسپرت به شما استایل مینیمال می بخشد، هیچ گاه از مد نمی افتد و همیشه شیک خواهد بود. فرقی هم نمی کند که شلوار شما جین راسته باشد یا بلند؛ با این حال شلوار جین تنگ از همه آن ها در تنتان بهتر به نظر می رسد؛ زیرا ظاهر گشاد این استایل را متعادل تر می کند.

چند نکته دیگر

این نکات به شما کمک می کنند که با مانتو جلو بسته ظاهر بهتری داشته باشید. برای این که مانتو درست مطابق با سایزتان باشد، سینه و کمر خود را اندازه بگیرید و پیش از خرید آن ها را با نمودار سایز محصول مقایسه کنید. نکته مهم دیگر نحوه شست و شوی آن است. هنگام شستن از دستور العمل های مراقبت روی برچسب لباس پیروی کنید و ترجیحا آن را با دست بشویید. در نظر گرفتن این موارد به طولانی تر شدن عمر لباستان کمک می کند.

نتیجه گیری

یکی از مدل های مانتو که در بین بانوان محبوبیت زیادی دارد، مانتو جلو بسته اسپرت است. این مانتو ها مدل های بسیار متنوعی دارند و برای تمام فصول سال مناسب هستند. اما انتخاب و ست کردن آن ها با توجه به تنوع بالا می تواند کار سختی باشد. در این مقاله سعی کردیم درمورد این که چگونه می توانید مدل مانتو جلو بسته اسپرت خود را ست کنید توضیحاتی ارائه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *