مد و زیبایی

مزایای انتخاب یک مانتو جلو بسته دکمه دار

مانتو جلو بسته دکمه دار

از جمله لباس های محبوبی که معمولا در کمد لباس اکثر بانوان دیده می شود، مانتو های جلو بسته دکمه دار هستند. مانتو های جلو بسته دکمه دار از لحاظ طراحی معمولا بسیار زیبا هستند و مدل های بسیار مختلفی در سایز های متفاوت دارند. به همین دلیل پیدا کردن یک مانتو جلو بسته دکمه دار که با سلیقه شما سازگار باشد کار چندان سختی نخواهد بود؛ اما مسئله ای که وجود دارد این است که مانتو های جلو بسته دکمه دار را چگونه بپوشیم تا بیشترین سازگاری را با دیگر لباس های ما داشته باشند. در این مقاله قصد داریم نحوه ست کردن این دست مانتو ها را با دیگر لباس ها توضیح دهیم.

چرا باید مانتو های دکمه دار را انتخاب کنیم؟

مانتو جلو بسته دکمه دار

در ابتدا می خواهیم به این سوال که چرا این نوع از مانتو انتخاب مناسبی برای پوشیدن در تمام طول سال است، پاسخ دهیم. دلایلی که در ادامه می آوریم، شما را متقاعد می کنند که چرا که این مانتو انتخابی فوق العاده برای پوشیدن در کنار دیگر لباس ها خواهد بود.

  • دارای تنوع بسیار زیاد

همان که در ابتدا اشاره کردیم، مانتو های جلو بسته دارای تنوع مدل بسیار زیادی هستند. این مانتو ها در مدل های خاص و بسیار شیک دوخته می شوند. شما می توانید آن ها را با هر نوع لباسی که دوست دارید از شلوار جین گرفته تا حتی شلوار گرمکن بپوشید. به طور کلی باید گفت که یک مانتو جلو بسته در کنار هر لباسی اگر به درستی پوشیده شود، نتیجه خوبی خواهد داشت.

دارای تنوع بسیار زیاد

  • همیشه به روز است.

مانتو جلو بسته دکمه دار همیشه به روز است و هرگز تکراری نمی شود. در واقع این نوع از مانتو، یک لباس کلاسیک برای بانوان محسوب می شود که هیچ گاه از مد نخواهد افتاد. در هر بازه زمانی که نگاه کنید مانتو های جلو بسته دکمه دار وجود داشته اند و همیشه نیز محبوب بوده اند. پس می توانید بدون نگرانی از مد افتادن آن ها لباس را خریداری کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید.

  • راحتی 

اکثر مانتو های جلو بسته دکمه دار راحت هستند. اگر به بازار مراجعه کنید، متوجه خواهید شد که آن ها چقدر راحت و زیبا طراحی می شود. به همین دلیل لازم نیست که نگرانی از بابت طراحی بد آن ها داشته باشید. البته به شرطی که مدل های با کیفیت را خریداری کنید؛ چرا که مانتو های جلو بسته دکمه دار بسیار ارزان قیمت که از پارچه های نامرغوب در ساخت خود استفاده می کنند، می توانند کمی ناراحت کننده باشند و شما را اذیت کنند.

  • عالی برای هر استایلی

همان طور که گفتیم این مانتو ها می توانند برای هر استایلی مناسب باشند. یک مانتو جلو بسته دکمه دار با اکثر تیپ های بدنی سازگار است. همچنین با اکثر استایل ها سازگاری دارد. به همین دلیل حتی اگر در زمینه مد و فشن اطلاعات زیادی نداشته باشید، می توانید یک استایل خوب با آن ها برای خود درست کنید.

چگونه مانتو جلو بسته مناسب انتخاب کنیم؟

وقتی صحبت از انتخاب مانتو جلو بسته مناسب می رسد، کار شما چندان سخت نیست. اگر به نکات ساده زیر توجه کنید، می توانید مانتویی مناسب برای خود خریداری کنید.

انتخاب بر اساس دکمه های مانتو

انتخاب بر اساس دکمه های مانتو

  • مانتو های یک دکمه ای

اگر قصد دارید یک مانتو جلو بسته انتخاب کنید، مدل های تک دکمه ای می توانند انتخاب مناسبی باشند. بسته به طراحی مانتو می توانید حتی بدون بستن دکمه مانتو را به عنوان یک مانتو جلو باز نیز بپوشید. فقط یک نکته را حین انتخاب مدل های تک دکمه در نظر داشته باشید. اگر تک دکمه مانتویی که انتخاب کرده اید به راحتی بسته نمی شود یا بعد از بسته شدن مانتو ظاهر خوبی ندارد، به احتمال زیاد مناسب اندام شما نیست و باید به دنبال یک سایز دیگر باشید.

  • مانتو های دو دکمه ای

یک مدل مانتو جلو بسته  که دو دکمه دارد نیز انتخاب بسیار خوبی است. مانتو های جلو بسته ای که دو دکمه دارند را می توانید در چندین حالت بپوشید. می توانید فقط یکی از دکمه ها یا هر دو را ببندید. همچنین در صورتی که مانتو به گونه ای طراحی شده باشد که بتوان آن را بدون بستن دکمه ها پوشید، می توانید با باز گذاشتن دکمه های مانتو آن را به یک مانتو جلو باز تبدیل کنید.

انتخاب بر اساس شکل هندسی اندام

انتخاب بر اساس شکل هندسی اندام

  • ریز جثه

اگر جزو افراد ریز جثه محسوب می شوید، به هیچ عنوان به سراغ مانتو جلو بسته گشاد نروید. حتی اگر مدل های گشاد و بزرگ را دوست داشته باشید؛ چرا که گشادی و بزرگ بودن این دست از لباس ها در بدن های ریز جثه خود را بسیار بیشتر نشان خواهد داد. به همین دلیل بهتر است مانتو هایی را انتخاب کنید که به سایز بدن شما نزدیک تر باشد. اگر می خواهید قد بلند تر به نظر برسید، مانتو هایی با طول کوتاه تر انتخاب کنید که پا های شما را کشیده تر نشان دهد.

  • راست جثه

اگر از افرادی هستید که بدن صافی دارید، واقعا خوش شانس هستید؛ زیرا تقریبا تمامی مدل مانتو ها با تیپ بدنی شما سازگار خواهند بود. فقط اگر می خواهید کمی استایل خود را متفاوت نشان دهید، می توانید از کتانی یا مانتو هایی که دارای رنگ های بیشتری هستند استفاده کنید.

جمع بندی

یکی از لباس هایی که در بین بانوان از محبوبیت زیادی برخوردار است، مانتو جلو بسته دکمه دار است. مانتو های جلو بسته دکمه دار دارای مدل های متنوعی هستند و به دلیل تنوع بالا با اکثر استای ها سازگاری دارند. همچنین نحوه ست کردن آن ها با دیگر لباس ها بسیار راحت  است. برای آشنایی بیشتر در این مقاله  درمورد این که چرا باید مانتو های جلو بسته دکمه دار را انتخاب کنید و این که چگونه می توانید مدل مناسب خود را بیابید، توضیح دادیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *