مد و زیبایی

ایده های ترکیب لباس نخی دخترانه با دیگر لباس ها

لباس نخی دخترانه

پارچه های نخی در مقایسه با سایر پارچه فواید بسیاری دارند و لباس هایی را که با آن ها می دوزند نسبت به لباس های دیگر برتری هایی دارند. اگر پوستتان حساس است، بهتر است بدانید که پنبه آن را تحریک نمی کند. برخلاف تصور عموم مردم این پارچه ها مقاومت بالایی دارند و به خوبی از پوست شما محافظت می کنند. در این مقاله قصد داریم برخی از فواید پوشیدن لباس نخی دخترانه را خصوصا در فصل تابستان برشماریم و هر کدام را توضیح دهیم. در آخر نیز ایده هایی را بیان می کنیم که به شما کمک می کنند این لباس ها را در استایل روزانه خود بگنجانید.

لباس نخی دخترانه چه مزایایی دارد؟

لباس نخی دخترانه

  • ضد حساسیت

یکی از دلایل اصلی ای که موجب شده است دختران به این لباس ها روی بیاورند این است که پوست بدنشان در برابر آن ها هیچ واکنشی نشان نمی دهد و حساس نمی شود. دخترانی که پوست حساسی دارند، مستعد آلرژی، بثورات و تحریکات پوستی هستند بهتر است در بیشتر اوقات خصوصا در فصول گرم سال لباس نخی دخترانه به تن داشته باشند.

  • دوام بالا

پارچه های نخی نسبت به سایر پارچه ها آهسته تر از بین می روند و بسیار مقاوم اند. اگر از آن ها به خوبی نگهداری کنید، ماندگاری بالای مواد اولیه این پارچه ها موجب می شود که شکل خود را در طول زمان از دست ندهند و درست مانند روز اولشان به نظر برسند. برای این که این لباس ها مدت بیشتری برایتان کار کنند، سعی کنید پارچه هایی را انتخاب کنید که ترکیبی از نخ و پلی استر باشند.

  • گرم نگه داشتن

این جنس پارچه در فصل تابستان و زمستان به یک اندازه کاربرد دارد؛ زیرا علاوه بر این که هوا در آن ها به خوبی جریان می یابد، از بهترین و گرم ترین پارچه ها برای لباس های زمستانی و لباس زیر ها در نظر گرفته می شوند. به طور کلی کسانی که از این لباس ها استفاده می کنند راحتی و گرمی را توامان تجربه می کنند.

  • کیفیت بهتر

یکی از مهم ترین فوایدی که پوشیدن لباس نخی زنانه به همراه دارد، کیفیت بالای پارچه آن است. لباس هایی که 100 درصد نخی هستند، همان گونه که پیشتر نیز بیان شد، به سختی و خیلی دیر فرسوده می شوند، همیشه نو باقی می مانند و باعث حساسیت نمی شوند.

کیفیت بهتر لباس نخی دخترانه

  • مناسب برای ورزشکاران

پارچه های نخی به گونه ای هستند که هوا از آن ها به خوبی عبور می کند؛ از این رو کسانی که فعالیت بدنی بالایی دارند می توانند با خیالی آسوده ازشان استفاده کنند. لباس های ورزشی ای که کیفیت بالایی دارند ترکیبی هستند از نخ و پارچه پلی استر. دلیلش هم این است که سریع تر خشک می شوند، بدن در آن ها کمتر عرق می کند و آسان تر تمیز می شوند.

  • نگهداری آسان

مراقبت از لباس نخی دخترانه و شستشوی آن بسیار آسان است. در بیشتر ماشین های لباسشویی برنامه از پیش تعیین شده ای برای شستشوی صحیح این نوع پارچه ها دیده می شود؛ در نتیجه نیازی نیست که نگران آسیب دیدن و آب رفتن لباس ها پس از شستشو باشید. لباس های نخی نیز هیچ واکنش منفی ای در برابر شستنشان با لباسشویی نشان نداده اند و می توان آن ها را بدون نگرانی با این ماشین ها شست و خشک کرد. آن ها در مقابل دمای بالای لباسشویی از خود مقاومت خوبی نشان می دهند و همین امر در تمیز شدن و از بین رفتن تمام لکه هایشان موثر است. ذکر این نکته ضروری است که لباس های 100 درصد نخی را معمولا با آب سرد می شویند و با حرارت کم خشک می کنند؛ اما لباس های نخی ترکیبی در آب گرم یا داغ نیز شسته و با حرارت متوسط خشک می شوند و آسیبی نمی بینند.

ایده های ترکیب لباس نخی زنانه با دیگر لباس ها

ایده های ترکیب لباس نخی زنانه با دیگر لباس ها

این لباس های نخی به آسانی با دیگر لباس ها ترکیب می شوند، استایل مینیمال ایجاد می کنند و ظاهری راحت و در عین حال آراسته ای را برای شما رقم می زنند. در ادامه ایده های ترکیب این گونه لباس ها را بررسی می کنیم.

  1. با یک مانتو دکمه دار شیک که درصد زیادی از پارچه اش را نخ و پنبه به همراه اکریلیک تشکیل داده است و طرح های راه راه و دکمه های برجسته دارد، می توانید شلوار مشکی باریک یا شلوار جین بپوشید و ظاهری رسمی و شیک به خود بگیرید. برای زیر این کت می توانید یک بلوز شیک یا حتی تاپ نخی سفید ساده ای را در نظر بگیرید. با افزودن زیورآلات رسمی، کمربند شیک و یک کیف دستی کوچک با رنگی شاد و زنده تیپ بی نظیر خود را تکمیل کنید.
  2. دومین ایده ترکیب لباس نخی زنانه پوشیدن یک پیراهن نخی گشاد آستین دار با شلوار است. ممکن است در  وهله اول این ایده چندان جذاب به نظر نرسد؛ اما امروزه که پوشیدن لباس لشی دخترانه بسیار محبوب شده است، استفاده از لباس های گشاد در کنار هم از نظر مد و زیبایی نه تنها ایرادی ندارد، بلکه کاملا پسندیده است. این ظاهر توجه بسیاری از افراد را به شما جلب می کند و مناسب میهمانی ها و تولد ها است.
  3. ایده بعدی که برای محیط های رسمی و غیر رسمی مناسب است، کت بلیزر تیره نخی با طرح های چاپی است. رنگ هایی مانند آبی تیره، توسی تیره، مشکی و … به عنوان رنگ اصلی و الگویی با جزئیات به رنگ متضاد مانند سفید برای این استایل بسیار مناسب اند. مسلما در زیر این کت باید بلوز بدون طرح و ساده ای را بپوشید و آن را با شلوار کلاسیک مشکی ترکیب کنید.

جمع بندی

لباس نخی دخترانه خصوصا برای فصول گرم سال انتخاب ایده آلی است؛ زیرا علاوه بر احساس خنکی ای که به شما می دهد، در برابر شستشو مقام است. در نتیجه مانند بیشتر لباس ها پس از شستن مداوم ظاهر اولیه خود را از دست نمی دهد. در صورتی که از لباس های نخی به درستی نگهداری کنید، برای سال های متوالی همچنان نو باقی می مانند. در این مقاله علاوه بر ارزیابی فواید این پارچه ها ایده هایی را بررسی کردیم که با آن ها می توانید با لباس های نخی در محیط های رسمی و غیر رسمی زیبا و خوش پوش ظاهر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *