مد و زیبایی

مدل مانتو جدید 1402 را در چه موقعیت هایی بپوشیم؟

مدل مانتو جدید 1402

مانتو در طول زمان و با تاثیر گرفتن از فرهنگ های مختلف، انواع مختلفی پیدا کرده است. امروزه ما با مانتو های متفاوتی مانند مانتو کوتاه، مانتو بلند، مانتو جلو باز، مانتو جلو بسته، مانتو جلو بسته بدون دکمه، مانتو عبایی و … مواجه می شویم. احتمالا شما هم با مدل های جدید مانتو در خیابان و مغازه ها مواجه شده اید. هر کدام از این مانتو ها در موقعیت های مختلف استفاده می شوند. ما در این مقاله قصد داریم تک تک موقعیت ها را بررسی کنیم و توصیه هایی در زمینه نحوه ست کردن مدل مانتو جدید 1402 با دیگر لباس ها داشته باشیم.

1. محل کار

مدل مانتو جدید 1402

پوشیدن ترکیب های سیاه و سفید بهترین گزینه برای محیط های رسمی مانند محیط کار است. همانطور که دیده اید، سیاه و سفید یکی از کلاسیک ترین ترکیبات رنگی است و ساده، جذاب و ظریف است. اگر می خواهید در محل کار خود ظاهری شیک و رسمی داشته باشید، بهتر است مانتو شما سیاه و سفید باشد و اگر خواستید بر روی آن ژاکت ساده اضافه کنید که ظاهری مجلل داشته باشید. اگر می خواهید ظاهر خود را مجلل تر کنید، بهتر است همراه با یک شلوار پارچه ای ساده سیاه، کفش پاشنه بلند بپوشید و یک کیف کوچک زنانه سیاه در دست بگیرید. در این صورت شما اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت و احساس شیک بودن خواهید کرد.
اگر می خواهید ظاهری رسمی اما ساده و کمی اسپرت داشته باشید، بهتر است کفش های کتانی را امتحان کنید. کفش های کتانی سفید در این سال ها مد شده اند و همراه با مدل مانتو جدید 1402 استفاده می شوند. اگر ظاهر شما اسپرت و ساده است، چرا یک رنگ روشن را برای مانتو خود امتحان نکنید؟رنگ های زرد به همراه رنگ های بنفش و نارنجی، شادابی را به افراد شما منتقل می کند. پوشیدن شلوار مام استایل زنانه با کفش های کتانی، ظاهر شما را تکمیل خواهد کرد.
بهترین رنگ ها برای محل کار عبارتند از:

بهترین رنگ ها برای محل کار

سبز: روانشناسان معتقدند رنگ سبز باعث آرامش می شود و ظاهر شما را دوستانه نشان می دهد. اگر می خواهید روابط صمیمانه ای با همکاران خود داشته باشید، مدل مانتو جدید 1402 سبز را با شال و روسری قرمز یا زرشکی امتحان کنید.
آبی: رنگ آبی کم رنگ با رنگ آسمان و دریا گره خورده است و باز هم مایه آرامش اطرافیان شما می شود. رنگ های آبی نفتی یا دیگر انواع آبی پررنگ رسمی تر هستند. این رنگ در کنار ساعت های طلایی و رنگ نارنجی ترکیب خوبی می سازند.
خاکستری: به طور کلی رنگ های خنثی مانند خاکستری و کرم بهترین انتخاب برای پوشیدن مدل مانتو جدید 1402 در محل کار هستند. بهتر است که رنگ های روشنی مانند صورتی یا آبی را در کنار خاکستری استفاده کنید تا ظاهر شما بی روح به نظر نرسد.

2. مهمانی ها

مهمانی

مانتو های مجلسی در مهمانی ها و مجالس عروسی پوشیده می شوند. این نوع مانتو به دلیل ماهیتی که دارند، اغلب با شلوار های کتان ساده و کفش پاشنه بلند ست می شوند. از آن جایی که در مهمانی ها همه افراد شاد هستند، شما نیز باید شادی خود را با رنگ لباس هایتان نشان دهید. رنگ های سفید، صورتی، زرد، آبی، قرمز و … بهترین رنگ هایی هستند که می توانید در مجلس بپوشید. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از مدل مانتو جدید 1402 همراه با گلدوزی های زیبا استفاده کنید یا مدل مانتوی گلدار را انتخاب کنید. مانتو های گلدار با گل های درشت برای این نوع مراسم مناسب تر هستند.
بهترین رنگ ها برای مدل مانتو جدید 1402 شامل این رنگ ها می شوند:
صورتی: رنگ صورتی رنگی عاشقانه و شاد است و به طور سنتی در مراسم عروسی پوشیده می شود. صورتی روشن تا صورتی ملایم برای مهمانی ها مناسب هستند.
آبی روشن: رنگ های آبی روشن راحتی و آرامش را به شما القا می کنند. اگر لباس آبی روشن را با یک جفت کفش پاشنه دار و چند تکه مروارید همراه کنید، همه توجه ها را به خود جلب خواهید کرد.
سبز: رنگ سبز نماد شروعی تازه و رشد است. رنگ هایی مانند نعنایی و زمردی برای مهمانی ها مناسب هستند و همراه با رنگ های طبیعی مانند قرمز و قهوه ای، جلوه خود را بیشتر نشان می دهند.

3. قرار های عاشقانه

قرار های عاشقانه

احتمالا همیشه سردرگم هستید که در اولین قرار چه لباسی بپوشید. شما نیز نمی خواهید در اولین قرار رسمی به نظر برسید و برای همین لازم است یک لباس راحت و در عین حال زیبا را برای اولین قرار خود انتخاب کنید. مد های روز به طور فزاینده ای دیده می شوند و پیروی از آن ها عاقلانه به نظر نمی رسد. اگر می خواهید استایل مینیمال را انتخاب کنید، یک مانتو رنگ روشن مانند صورتی را انتخاب کنید تا جذاب به نظر برسید.
اگر قرار شما در فصل زمستان است، بهتر است که مدل مانتو جدید 1402 را با پالتو های فوتر رنگ خنثی، ساپورت و چکمه های بلند هماهنگ کنید. همچنین مانتو های چهارخانه و شطرنجی هیچ وقت قدیمی نمی شوند. اگر مانتو شما طرحدار است، بهتر است دیگر قسمت های لباس شما طرحدار نباشند. بهترین رنگ ها برای قرار های عاشقانه عبارتند از: سیاه، قرمز، سفید، آبی، صورتی، بنفش، خاکستری، زرد و سبز. رنگ های خنثی و پاستلی نیز برای قرار های عاشقانه مناسب هستند.

جمع بندی

به طور کلی بعضی از رنگ های مدل مانتو جدید 1402 در هر موقعیتی مناسب هستند. رنگ هایی مانند سبز و آبی در هر موقعیتی شما را عالی نشان می دهند. همچنین رنگ های پاستلی و خنثی جلب توجه زیادی ندارند و برای محل کار و قرار های عاشقانه و هر جای دیگری مناسب هستند. همچنین شما می توانید مانتو را با لباس های مختلف مانند شلوار جین یا پارچه ای، شلوار گشاد یا چسبان، چکمه، کفش پاشنه بلند، کفش کتانی، صندل و … ست کنید و احساسی متفاوت داشته باشید. تنها چیزی که مهم است احساس شما نسبت به خودتان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *