مد و زیبایی

مانتو کتی دخترانه را با چه لباس هایی ست کنیم؟

مانتو کتی دخترانه

مانتو کتی نوع خاصی از کت است که صد ها سال پیش با الگو برداری از لباس مردانه نیروی دریایی وارد عرصه مد و پوشاک شده است. امروزه مانتو کتی نسبت به گذشته تنوع بیشتری پیدا کرده و به ویژه در بین دختران جوان، بسیار ترند شده است. پوشیدن مانتو کتی دخترانه ظاهری کلاسیک دارد و شما را کمی رسمی تر و شیک تر نشان می دهد. در حال حاضر صنعت مد دستخوش تغییرات بسیاری شده است و شلوار های جین تنگ، گشاد، ساق کوتاه، راسته و … تصمیم گیری را کمی سخت تر می کنند. اگر احساس می کنید برای ست کردن مانتو کتی دخترانه خود به کمک احتیاج دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

جدید ترین رنگ های مانتو کتی زنانه

مانتو کتی دخترانه

از آنجایی که امروزه شلوار جین محبوبیت بسیاری پیدا کرده، اصلا جای تعجب نیست که بگوییم یکی از بهترین ترکیب رنگ ها برای مانتو کتی دخترانه، رنگ آبی سرد، با تناژ های مختلف است.

از دیگر ترکیب های رنگ ترند برای مانتو کتی می توانیم این رنگ ها را نام ببریم:

  • آبی
  • لیمویی
  • نارنجی
  • خاکستری روشن
  • خردلی روشن
  • سبز روشن سرد
  • الگو های چهارخانه

ترکیب قرمز روشن، نارنجی و اکسی فایر نیز بسیار جذاب است.

همچنین می توانید طیف وسیع تری از این رنگ ها را با یکدیگر ترکیب کنید:

  • قرمز
  • ارغوانی
  • سرخابی
  • خاکستری ملائم
  • قهوه ای تنباکویی

این نکته را به خاطر داشته باشید که امروزه ست کردن رنگ های مکمل با هم بسیار ترند شده است؛ به عنوان مثال پوشیدن یک مانتو کتی نارنجی با جین آبی می تواند ترکیب بسیار جذابی باشد؛ زیرا این دو رنگ در چرخه رسمی مکمل یکدیگر هستند.

انواع مانتو کتی دخترانه

مانتو کتی

  • مانتو کتی چرم

یکی از بهترین پارچه هایی که می توانید برای مانتو کتی دخترانه خود انتخاب کنید، پارچه چرم است. امروزه کت های شیک بسیاری از جنس چرم مصنوعی با کیفیت عالی عرضه می شوند که طرفداران زیادی هم دارند. مانتو کتی چرم را می توان به خوبی با هر لباسی و هر سبکی، ست کرد.

انتخاب مدل مانتو جدید از جنس به رنگ مشکی یا رنگی می تواند ظاهر شما را در کوتاه ترین زمان ممکن فوق العاده کند. کت های چرم پپلوم نیز نوعی خاص از کت های چرم هستند که کمر نسبتا گشادی دارند، معمولا با شلوار جین پسرانه پوشیده می شوند و ظاهری مشابه دهه 80 به شما می دهد.

کت های چرم سفید رنگ نیز از جمله لباس های خنثی هستند که می توانید آن ها را به راحتی، در هر فصلی با شلوار و دامن در رنگ های مختلف بپوشید. کت چرم مشکی کلاسیک نیز لباسی است که به خوبی با هر شلوار یا دامن پارچه ای و چرمی هماهنگ می شود. حتی می توانید این کت کلاسیک را با شلوار جین آبی و بلوز سفید بپوشید و ظاهر خود را کمی غیر رسمی تر کنید.

  • مانتو کتی دخترانه سایز بزرگ

امروزه یکی از جذاب ترین بخش های مد و طراحی لباس بازگشت به گذشته است. با پوشیدن یک مانتو کتی دخترانه سایز بزرگ در عرض چند دقیقه به دهه 80 بر می گردید. این مانتو با یک نیم تنه فانتزی می تواند برای مهمانی های شبانه بسیار جذاب باشد. حواستان باشد که رنگ لباس زیری خود را متمایز از رنگ کت انتخاب کنید؛ مثلا یک نیم تنه قرمز یا بنفش با یک کت مشکی و شلوار جین آبی روشن، جذابیت شما را چندین برابر می کند.

  • مانتو کتی دخترانه بسیار بلند رنگ روشن

مانتو کتی های بسیار بلند معمولا تک یا دو یقه هستند و قد آن ها تا بالای زانو است. کت های این مدلی را می توان در رنگ های روشن و پاستیلی که امروزه بسیار ترند هستند، سفارش داد. این مدل از مانتو کتی برای فصل بهار و پاییز، زمانی که هنوز به کمی پوشش برای حفظ گرمای پاهای خود نیاز دارید، مناسب است. کت های بلند با شلوار جین، شلوارک و تی شرت فوق العاده به نظر می رسند. افزودن یک شال ساده به استایلتان نیز می تواند ایده جالبی باشد.

مانتو کتی

  • مانتو کتی دخترانه تک دکمه

مانتو کتی های تک دکمه معمولا یقه هفت هستند و برای خانم های نوجوانی که بالاتنه بزرگی دارند، انتخاب بسیار مناسبی اند؛ زیرا فضای زیادی از اطراف سینه را پوشش می دهد. این مدل همچنین برای دختران و زنان سایز بزرگ گزینه خوبی است؛ زیرا با توجه به قد لباس معمولا تمام باسن را می پوشاند. مانتو کتی تک دکمه آن نیز درست زیر کمر قرار می گیرد و شما را قد بلند تر نشان می دهد. می توانید این کت را با یک شلوار نیمه رسمی و همسان بپوشید.

  • مانتو کتی دخترانه پارچه ای کرپ

اگر به دنبال یک مانتو کتی زیبا و شیک برای عصر های تابستان هستید، پیشنهاد می کنیم کتی از جنس کرپ نازک انتخاب کنید. بهتر است از انتخاب پارچه های خیلی تیره و رسمی اجتناب کنید؛ در عوض به دنبال کرپ های رنگی و شاد باشید. کرپ نوعی پارچه ظریف و سبک است که پوشش خوبی دارد و یک انتخاب هوشمندانه به شمار می رود.

  • مانتو کتی دخترانه ملوانی

مانتو کتی ملوانی معمولا به رنگ سفید، مشابه لباس فرم کارکنان کشتی های کروز بوده و طراحی آن کمی با سایر مانتو کتی ها متفاوت است. بیشتر دختران جوان این مدل از مانتو کتی را با یک کلاه بادبانی و  یک دستمال گردن آبی، سفید و یا قرمز و یک تیشرت راه راه آبی/سفید یا قرمز/سفید می پوشند. این ظاهر می تواند برای خانم های بالای 40 سال نیز بسیار جذاب باشد. پوشیدن کت ملوانی با چکمه های بلند، زیر زانو یا چکمه ‌های مچی، حالتی مدرن به ظاهر شما می بخشد.

جمع بندی

در این مقاله با انواع مانتو کتی و نحوه ست کردن مدل مانتو کتی دخترانه آشنا شدیم. این لباس شیک و جذاب را یاد گرفتیم. همان طور که گفته شد مانتو کتی از جمله لباس هایی است که تقریبا با هر شلوار و دامنی به خوبی هماهنگ می شود و یک گزینه همه کاره به شمار می آید. با این حال بیشتر دختران نوجوان مانتو کتی خود را با شلوار جین آبی و زغالی می پوشند.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی درمورد نحوه ست کردن مانتو کتی کسب کرده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *