مد و زیبایی

مدل پیراهن دخترانه نخی گلدار

مدل پیراهن دخترانه نخی گلدار

هنگامی که برای خرید شومیز و یا پیراهن به مغازه های مختلف مراجعه می کنید، طراحی هایی را می بینید که از دوران کودکی مادرانتان ترند بوده اند و اکنون نیز با تغییرات بسیار کوچکی همچنان ترند هستند. انواع مدل پیراهن دخترانه نخی گلدار نیز جزو همان دسته هستند که هیچوقت از مد نیفتاده و همیشه جذابیت خاص خودشان را حفظ کرده اند. به طور کلی پارچه های گلدار نقش مهمی را در استایل خانم ها ایفا می کنند. در سال ۲۰۱۸ طراحی های گلدار جزو برترین و پر طرفدار ترین استایل ها بوده اند و اکنون نیز با کمی ساده سازی در طرح و رنگ، همچنان در بالا ترین رتبه قرار دارند. نکته بسیار مهم برای استفاده از آیتم های گلدار در استایلتان این است که نحوه ست کردن آن ها را به خوبی بلد باشید. در ادامه مطلب قصد داریم نحوه ست کردن انواع مدل پیراهن دخترانه نخی گلدار را با آیتم های دیگر به طور دقیق بررسی کنیم.

پیراهن گلدار با زمینه مشکی

یکی از راه هایی که می توانید مدل پیراهن دخترانه نخی گلدار خود را کمی رسمی تر جلوه دهید، استفاده از پیراهن گلدار با زمینه مشکی است. از این راه شما می توانید آیتم های دیگر لباس خود را نیز، به رنگ مشکی انتخاب کنید و ظاهری رسمی تر به استایلتان ببخشید. علاوه بر این رنگ مشکی گرمای زیادی را جذب می کند. از این رو اگر تمایل دارید در فصول سرد تر سال پیرهن گلدار بپوشید، پیشنهاد می کنیم از رنگ مشکی غافل نشوید. پیراهن گلدار نخی با زمینه مشکی به همراه کیف و کفش مشکی استایلی بی نظیر را برای شما رقم می زند.

پیراهن گلدار سفید صورتی

مدل پیراهن دخترانه نخی گلدار

پرطرفدار ترین رنگ ها در فصل تابستان ترکیبات رنگ سفید هستند. پیراهن هایی که به رنگ سفید و صورتی کم رنگ یا رنگ های پاستیلی هستند، در فصل های گرم تر بسیار مورد استقبال قرار می گیرند. همچنین می توانید این ترکیب فوق العاده تابستانی را به همراه زیورآلات ساده استفاده کنید. در فصل تابستان از استفاده از جواهرات سنگین به طور جدی خودداری کنید؛ زیرا علاوه بر خراب کردن استایلتان، حس سنگینی به شما می بخشند. در ادامه نیز می توانید کفش هایی هم رنگ گل های پیراهن خود انتخاب و با یک کیف سفید، استایل زیبای خود را کامل کنید.

پیراهن گلدار به همراه کتانی

با تهیه یک مدل پیراهن دخترانه نخی گلدار ، می توانید ظاهری اسپرت برای دوره همی های دوستانه به خود بگیرید. ابتدا لازم است پیراهن خود را درست هم سایز هیکلتان انتخاب کنید و یک مانتو تابستانه جدید، گشاد و اور سایز را برای روی پیراهن در نظر بگیرید. اگر رنگ پیراهنتان روشن است باید کتونی های ساده و سفیدی را برای استایل اسپرت انتخاب کنید. در آخر نیز با اکسسوری های طلایی ظریف و کلاه لبه دار حصیری در جمع های غیر رسمی حاضر شوید. البته اگر طرفدار کلاه های لبه دار نیستید، پیشنهاد می کنیم موهایتان را با یک گیره ظریف و زیبا، پشت سرتان جمع کنید تا علاوه بر زیبایی، گرمتان نشود.

پیراهن گلدار کوتاه با کت جین و بوت های بلند

پیراهن با کت جین

یکی دیگر از استایل هایی که با مدل پیراهن دخترانه نخی گلدار می توان ایجاد کرد، استفاده از کت جین روی یک پیراهن گلدار کوتاه است. کت جین کاملا اسپرت است، با انواع لباس های مختلف هماهنگ می شود و بسیار شیک جلوه می کند. همچنین می توانید از یک بوت نسبتا بلند برای تکمیل استایل خود استفاده کنید. بسیاری از افراد تصور می کنند که بوت ها تنها برای فصل زمستان استفاده می شوند؛ اما در دنیای فشن اصلا چنین چیزی صحت ندارد. شما هر زمانی که دوست داشتید می توانید از بوت ها و نیم بوت های کوتاه در استایل خود بهره ببرید و زیبا ترین استایل را داشته باشید.

نکاتی درباره استایل کردن پیراهن گلدار

  • هنگام استفاده از مدل پیراهن دخترانه نخی گلدار بهتر است باقی آیتم های پوششتان را ساده نگه دارید. خصوصا اگر پیراهنتان گل های بسیار زیاد و ریز دارد، با استفاده از آیتم های شلوغ دیگر تمرکز را از پیراهن می دارید و به سایر آیتم های استایل می دهید. در این شرایط، بیننده گیج می شود و نمی تواند تصمیم بگیرد که به کدام یک از جزاء پوششتان نگاه کند. بهتر است پیراهن گلدار را با کفش، کیف و اکسسوری های بسیار ساده استفاده کنید تا ظاهری مطلوب و دلپسند داشته باشید.

استایل کردن پیراهن گلدار

  • اندازه گل ها و تعدادشان را با توجه به هیکل خود انتخاب کنید؛ به عنوان مثال اگر اندام درشتی دارید، پیشنهاد می کنیم از انتخاب گل های بزرگ با تعداد بالا بر پیراهن خود اجتناب کنید. به جای آن می توانید طرح هایی را که در آن ها گل های ریز بر زمینه ای با رنگ خنثی قرار گرفته اند، بهره ببرید. اما اگر اندام باریک و کوچکی دارید، انتخاب برای شما آسان تر است و دیگر نیازی نیست وسواس زیادی در انتخاب گل ها به خرج دهید. به طور کلی امروزه گل های درشت بر لباس، پیشنهاد نمی شود و بهتر است مدل پیراهن دخترانه نخی گلدار خود را طوری انتخاب کنید که گل های کوچک و ظریفی داشته باشد.
  • یکی دیگر از تکنیک های استفاده از پیراهن گلدار در استایلتان این است که سایر آیتم ها را با رنگ گل های روی پیراهن ست کنید. این آیتم های همرنگ باید ساده باشند و به هیچ عنوان از چند آیتم گلدار در استایلتان استفاده نکنید. همچنین اگر بر پیراهن گل های مختلف با رنگ های متفاوت بود، می توانید سایر موارد را به رنگ خنثی انتخاب کنید؛ برای مثال رنگ هایی مانند طوسی، سفید، مشکی و انواع رنگ های پاستیلی ترکیب مناسبی با پیراهن گلدار ایجاد می کنند.

نتیجه گیری

استفاده از انواع مدل پیراهن دخترانه نخی گلدار در استایل خانم ها راهی عالی برای مقابله با گرمای تابستان و در عین حال زیبا بودن آن هاست. اگر از استایل مینیمال یا ساده گرایی خسته شده اید به دنبال تغییر هستید بهتر است بدانید که پیراهن های گلدار هیچ گاه از مد نمی افتند و همیشه ترند هستند. فقط لازم است نحوه استفاده از آن ها را بلد باشید و در نتیجه زیبا ترین و متفاوت ترین استایل ها را برای خود رقم بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *