مد و زیبایی

نحوه استایل کردن مدل مانتو بلند ساده

مدل مانتو بلند ساده

خود را برای انتخاب و تهیه یکی از بهترین و منحصر به فرد ترین خرید های خود آماده کنید؛ زیرا در ادامه مطلب قصد داریم انواع مدل مانتو بلند ساده را به همراه آیتم های دیگر برایتان معرفی کنیم. مانتو های بلند را می توانید در مراسم های رسمی، دوستانه، جلسات کاری و حتی مجلس ها به تن کنید و بهترین استایل جمع را داشته باشید. درواقع این مانتوی شما نیست که اسپرت و رسمی بودنش را مشخص می کند، بلکه حدود ۶۰ درصد آن توسط آیتم های دیگر مشخص می شود و نحوه استفاده از مانتو را تعیین خواهد کرد .منظور ما از تهیه یک مانتو بلند ساده، مانتویی است که تا روی زانوهایتان و حتی پایین تر از آن باشد. چنین مانتو هایی را می توانید مثل یک مانتو جلوی بسته، باز، با کمربند و غیره استایل کنید تا شاهد بهترین نتیجه باشید. در ادامه مطلب نحوه استایل کردن مدل مانتو بلند ساده را بررسی خواهیم کرد.

چرا باید حداقل یک مدل مانتو بلند ساده در کمد لباستان داشته باشید؟

سازگاری آسان: از آن جایی که این‌ مانتو ها را معمولا می توانید با انواع آیتم های مختلف به سادگی استایل کنید، پیشنهاد می کنیم حتما یک مانتوی بلند با رنگ خنثی برای خود تهیه کنید.

عدم اهمیت زمان و مکان برای استفاده از آن ها: اگر نمی دانید برای یک جلسه کاری یا دورهمی دوستانه چه لباسی بپوشید، بهتر است مانتو های بلند را در نظر بگیرید. این مانتو ها فارغ از زمان و مکان برای انواع استایل ها بی نظیر هستند و جزو انتخاب های دائمی شما خواهند بود.

راحتی بسیار زیاد: مانتو های بلند و ساده استایل راحتی را برایتان به ارمغان می آورند. اگر می خواهید در عین سادگی، زیبا و شیک باشید، این مانتو ها را فراموش نکنید. مخصوصا انواعی که امروزه ترند شده و از مانتو های معمولی بلند تر هستند، حتی بر روی کفش هایتان می افتند، بسیار زیبا و منحصر به فرد خواهند بود.

نحوه استایل کردن مانتو بلند به صورت غیر رسمی

مدل مانتو بلند ساده

به طور کلی مانتو هایی که رنگ های خنثی مانند کرم، شتری، طوسی، نوک مدادی و غیره دارند،  یک استایل مینیمال و ساده به شما می بخشند؛ اما اگر منظور شما از ظاهر غیر رسمی، لباسی بسیار اسپرت است، پیشنهاد می کنیم که از اصلی ترین بخش استایل های اسپرت، یعنی شلوار جین غافل نشوید. همچنین اگر قصد دارید که در کنار استایلی اسپرت، راحت هم باشید، بهتر است شلوار جین های کشدار و راحت را برای خودتان انتخاب کنید.

انتخاب و استایل کردن یک تیشرت بادی یا تیشرت جذب که بتوانید آن را در شلوار خود قرار دهید نیز با مانتو بسیار ضروری است. مخصوصا اگر نمی خواهید دکمه های مانتو را ببندید و شلوار خود را به طور کامل بپوشانید. در کنار تمام آیتم های بالا، یک شال اسپرت و چند رنگ یا شال همرنگ شلوار جینتان نیز نتیجه بی نظیری به همراه خواهد داشت. کفش های کتانی، مخصوصا رنگ سفید را فراموش نکنید که یک همراه همیشگی برای شلوار های جین و استایل های اسپرت هستند.

استفاده از انواع مدل مانتو بلند ساده برای استایلهای رسمی

مدل مانتو بلند ساده برای استایل‌ رسمی

یکی از دلایلی که مانتوهای بلند طرفداران بسیار زیادی دارند، تطبیق پذیری بالای آن ها با استایل‌ ها و آیتم های دیگر است. اگر قصد دارید، از انواع مدل مانتو بلند ساده در استایل رسمی خود استفاده کنید، بهتر است از پوشیدن نمونه های اور سایز خود داری کنید. مانتو را دقیقا هم سایز خودتان انتخاب کنید و حتی ذره ای گشاد تر از اندامتان در نظر نگیرید؛ اما اگر مانتوی شما گشاد بود، هیچ مشکلی نیست. می توانید آن را به همراه یک کمربند کمی پهن و شیک استفاده کنید. از این طریق اندام شما باریک تر دیده می شود و استایل خود را از یک استایل اور سایز و اسپرت  به سمت استایلی شیک و جذاب سوق خواهید داد. در ادامه انتخاب کفش اهمیت بسیار بالایی دارد. بهتر است کفش های کتانی را کنار بگذارید و نمونه های کمی پاشنه دار، چرمی و کلاسیک را انتخاب کنید. همچنین روسری های کوتاه، سه گوش با رنگ های نود و خنثی، ظاهری بسیار رسمی و شیک به استایل شما می بخشند. در نهایت برای این استایل به هیچ عنوان سمت شلوار های جین نروید. می توانید انواع شلوار پارچه ای راسته یا شلوار های مشکی کمی جذب را در نظر بگیرید؛ اما به هیچ وجه شلوار گشاد زنانه را با مانتو های بسیار بلند امتحان نکنید.

استفاده از مانتوی بلند برای محل کار

استفاده از مانتوی بلند برای محل کار

انتخاب مانتو مناسب محل کار برای خانم ها یکی از بزرگ ترین چالش ها است؛ زیرا شما زمان زیادی را در محل کارتان می گذرانید و اگر لباستان ناراحت باشد، راندمان کارتان به طور چشمگیری کاهش پیدا می کند و کاری که در یک ساعت می تواند انجام شود، ممکن است در طول یک روز انجام دهید؛ اما اگر لباسی راحت، بلند و خنک داشته باشید، تحمل روز های سخت کاری راحت تر است و استایلتان نیز با یک مدل مانتو بلند ساده بسیار شیک خواهد بود. برای انتخاب اکسسوری، معمولا دستبند یا گردنبند های شلوغ را توصیه نمی کنیم، بلکه بهتر است تنها از یک ساعت مچی شیک و استیل در کنار مدل مانتو بلند ساده استفاده کنید و ظاهر آراسته خود را حفظ کنید. همچنین می توانید مانتوی بلند مورد نظر را با یک کفش طبی و اسپرت که مناسب محل کارتان باشد و راه رفتن یا ایستادن را برایتان ساده تر کند، استایل کنید. برای کامل کردن استایلتان شلواری راحت و کمی خنک را به آیتم های بالا بیفزایید. اگر پوشیدن مقنعه اجبار نیست، روسری های سه گوش و خنک که به خوبی روی سرتان بمانند نیز ظاهری زیبا در کنار این استایل ایجاد خواهند کرد. در نهایت با استفاده از آیتم های بالا، استایلی شیک، رسمی و راحت برای محل کارتان خواهید داشت.

نتیجه گیری

خرید چند مدل مانتو بلند ساده را به تمام خانم ها پیشنهاد می کنیم، زیرا آن ها بهترین انتخاب برای زمانی هستند که نمی دانید چه لباسی برای چه مکان و زمانی مناسب است. مانتو های بلند می توانند ظاهری رسمی یا اسپرت داشته باشند؛ اما در هر صورت آیتمی کاربردی و راحت در کمد لباس شما خواهند بود. به همین دلیل است که آن ها را معمولا مانتو های همه کاره می نامند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *