مد و زیبایی

استایل های جذاب با شومیز

شومیز

شومیز یکی از محبوب ترین و پرطرفدار ترین لباس هایی است که اغلب خانم ها در کمد لباس خود دارند. شومیز به اندازه ای منعطف و کاربردی است که می توان آن را در موقعیت های مختلف از جمله مراسم های رسمی و یا دوستانه و غیر رسمی پوشید. از این رو داشتن اطلاعات کافی در مورد نحوه ست کردن و پوشیدن آن اهمیت بسیاری دارد. برای داشتن یک استایل جذاب تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

نکات مهم هنگام پوشیدن شومیز

شومیز

شومیز از جمله لباس هایی است که می توانید به شیوه های مختلف آن را استایل کنید. از جمله بهترین روش های ست کردن این لباس کاربردی می توان به پوشیدن آن با شلوار جین، دامن و یا پوشیدن آن با یک تاپ یا تیشرت ساده سفید در حالی که دکمه های لباس باز است، اشاره کرد. در ادامه، 8 ایده برای ست کردن شومیز به شما پیشنهاد می کنیم که می تواند استایل شما را جذاب تر کند.

1. تبدیل کردن شومیز به یک پیراهن کراپ

یکی از ساده ترین و راحت ترین روش های افزایش جذابیت یک شومیز دکمه دار این است که دکمه های پایین آن را باز کنید و با گره زدن پایین لباس آن را به یک کراپ گره ای جذاب تبدیل کنید. این استایل هیچ وقت از مد نمی افتد. برای داشتن ظاهری زیبا سعی کنید جوری لباس را گره بزنید که روی کمر قرار بگیرد و دکمه های آن دیده نشود. این استایل برای اکثر فصل ها به ویژه تابستان بسیار جذاب، شیک و البته راحت است.

2. پوشیدن شومیز های سایز بزرگ

اگر می خواهید شومیز شما شیک تر به نظر برسد، بهتر است آن را یک یا دو سایز بزرگ تر انتخاب کنید. اصولا شومیز ها نباید به بدن بچسبند، داشتن کمی حس آزادی هم حرکت را راحت تر می کند و هم باعث افزایش جذابیت لباس می شود. علاوه بر این، می توانید قوانین را زیر پا بگذارید و حتی دکمه های بزرگ تری برای لباس انتخاب کنید.

در نهایت برای تکمیل استایل خود می توانید آن را با یک شلوار جین ست کنید. برای مدرن به نظر رسیدن نیز می توانید نیمی از لباس را در شلوار جین قرار دهید و نیمی دیگر را بیرون بگذارید.

3. قرار دادن شومیز در کمر شلوار

قرار دادن یک شومیز ساده دکمه دار روی شلوار جذابیت چندانی ندارد؛ بنابراین اگر لباس شما ساده است پیشنهاد می کنیم آن را داخل شلوار خود قرار دهید تا ظاهر سرحال تری داشته باشید. برای زیبا تر شدن می توانید قسمت کمر شومیز را کمی از شلوار بیرون بکشید تا حالت افتاده داشته باشد و بهتر به نظر برسد.

استایل کردن با شومیز-2

4. ست کردن شومیز با کت بلیزر

تقریبا همه خانم ها عاشق کت های بلیزر هستند و یکی از آن ها را در کمد لباس خود دارند. پوشیدن یک شومیز ساده با یک کت بلیزر کلاسیک نهایت زیبایی و آراستگی است. می توانید کمی آستین های کت خود را بالا بکشید تا آستین شومیز دیده شود. اگر نگران این هستید که با این استایل، خیلی رسمی به نظر برسید، بهتر است آن را با پوشیدن یک جفت کفش ورزشی و کلاه اسپرت تر جلوه دهید.

5. پوشیدن شومیز روی لباس های دیگر

شاید هیچ چیز بهتر از این نباشد که شومیز دکمه دار خود را روی یک تاپ یا تیشرت ساده بپوشید. این استایل برای روز های ملایم بهار و تابستان بسیار مناسب است. می توانید استایل خود را با یک شلوار جین بگ یا اسکینی و البته یک جفت کفش اسپرت، جذاب تر کنید. این تیپ برای گردش و دورهمی های دوستانه عالی به نظر می رسد.

6. استفاده از کمربند

اگر یک شومیز بلند و گشاد دارید، بهتر است با استفاده از یک کمربند نسبتا پهن جذابیت آن را بیشتر کنید. این سبک کمی به کمر فرم می دهد و باعث می شود لاغر تر به نظر برسید.

7. پوشیدن شومیز زیر پلیور

یکی از بهترین استایل هایی که در روز های سرد زمستان می توانید داشته باشید، پوشیدن یک شومیز ساده یقه دار مردانه زیر یک پلیور کوتاه است. این ایده نه تنها شما را گرم نگه می دارد، بلکه باعث می شود جذاب تر و شیک تر به نظر برسید.

انتخاب یک پلیور بافتی ضخیم و کوتاه که یقه و پایین شومیز از زیر آن دیده می شود، بهترین گزینه برای داشتن ظاهری آراسته و شیک است.

استایل کردن با شومیز-2

8. شومیز و شلوار هم رنگ

اغلب افراد سعی می کنند شومیز خود را با شلواری که بافت و رنگ متفاوتی دارد بپوشند؛ زیرا تصور می کنند در این صورت جذابیت لباس آن ها بیشتر می شود. اما پیشنهاد ما این است که از پوشیدن شومیز و شلوار هم رنگ نترسید و حتما یکبار هم که شده این استایل را تجربه کنید. پوشیدن یک شومیز و شلوار سفید یکدست نه تنها استایل شما را جذاب تر می کند، بلکه ظاهر آرام تری به شما می بخشد. می توانید برای تکمیل کردن استایل خود از یک جفت صندل و عینک آفتابی شیک استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید برای اضافه کردن کمی رنگ و شکل به استایل خود یک کمربند مناسب انتخاب کنید و خط کمر باریک خود را برجسته تر نمایید.

به طور کلی، برای داشتن ظاهری غیر رسمی هنگام پوشیدن شومیز، می توانید آن را با یک جفت کفش کتانی و کلاه ست کنید. اگر می خواهید استایل رسمی تری داشته باشید، بهتر است شومیز شیک خود را با یک دامن و کفش پاشنه بلند ترکیب نمایید.

جمع بندی

تقریبا همه افراد حداقل یک شومیز دکمه دار در کمد لباس خود دارند. همان طور که گفته شد، شومیز از جمله لباس هایی است که ست کردن آن به هیچ عنوان سخت نیست و به راحتی با لباس های دیگر ترکیب می شود؛ اما در صورت نداشتن ایده مناسب ممکن است بسیار بدسلیقه و بدتیپ به نظر برسید. برای استفاده حداکثری از این لباس شیک و همه کاره، کافی است به نکات اشاره شده در بالا توجه کنید و اجازه دهید شومیز زیبایی خود را نمایان کند. از امتحان کردن نترسید و سعی کنید دکمه ‌های شومیز خود را به روش‌ های غیر معمول ببندید تا به مدل و سبک مورد علاقه خود برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *