مد و زیبایی

بهترین ست شلوار بگ و مانتو

ست شلوار بگ و مانتو

باتوجه به تغییراتی که امروزه در صنعت مد و طراحی با آن رو به رور هستیم، در اکثر مواقع ست کردن لباس ها کار چندان راحتی نیست. یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین لباس ها در حال حاضر، شلوار بگ است. از آن جایی که این مدل شلوار از بالا تا پایین کاملا گشاد است، پوشیدن آن با مانتو چندان جالب به نظر نمی رسد. اما به هر حال یکی از اصلی ترین لباس های مورد نیاز خانم های ایرانی مانتو است. حال این سوال پیش می آید که چطور می توان یک تیپ جذاب و شیک با شلوار بگ و مانتو داشت؟ برای رسیدن به جواب این سوال و به دست آوردن ایده های عالی برای ست شلوار بگ و مانتو، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بهترین ست شلوار بگ و مانتو

بهترین ست شلوار بگ و مانتو

یکی از مهم ترین نکاتی که باید هنگام انتخاب بهترین ست شلوار بگ و مانتو به آن توجه کنید، قد و رنگ مانتو است. از آن جایی که شلوار بگ از بالا تا پایین گشاد است، باید مانتویی انتخاب کنید که کوتاه باشد و زیبایی شلوار به چشم بیاید.  نکته دیگر این است که شلوار بگ در دسته لباس های غیر رسمی و راحت قرار دارد؛ بنابراین بهتر است در کنار آن از لباس هایی استفاده شود که تکمیل کننده این راحتی باشد.

در ادامه انواع استایل هایی که می توانید با شلوار بگ داشته باشید برای شما آورده شده است.

  • ست شلوار بگ با مانتو کتی

یکی از بهترین انتخاب هایی که می توانید برای ست شلوار بگ با مانتو داشته باشید، مانتو های کتی کوتاه هستند. از آن جایی که این مدل شلوار در انواع مختلف جین و پارچه ای موجود است، بهتر است ضخامت پارچه مانتو خود را متناسب با جنس شلوار انتخاب کنید.

مانتو های کتی انعطاف پذیری بالایی دارند و تقریبا با هر مدل شلواری ست می شوند. یک کت کوتاه با یقه انگلیسی یا آرشال، می تواند بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار بگ جذاب شما باشد.

  • ست شلوار بگ با مانتو شومیزی

شومیز نیز از جمله لباس هایی است که طی سال های گذشته محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و تقریبا با هر مدل شلواری ست می شود.

از آن جایی که این مدل لباس نیز بسیار راحت است، می تواند گزینه خوبی برای پوشیدن به همراه یک شلوار بگ گشاد و راحت باشد. این استایل برای تمام سنین مناسب است و معمولا در فصل بهار تابستان بیشتر استفاده می شود. داشتن یک شلوار بگ و چند شومیز می تواند برای کل تابستان کافی باشد.

شلوار بگ و مانتو

  • ست شلوار بگ با مانتو پالتویی کوتاه

وقتی صحبت از مانتو پالتویی می شود، احتمالا تصویر پالتو های بلند و سنگین در ذهن شما ظهور می کند؛ حال آن که یک مانتو پالتویی می تواند از حالت معمول خود کوتاه تر باشد.

اغلب برای دوخت پالتو از پارچه های ضخیم و گِرَم بالا استفاده می شود، این مدل لباس برای فصل زمستان بسیار مناسب است. می توانید به راحتی یک مانتو پالتویی کوتاه را با یک شلوار بگ از جنس جین ترکیب و خود را برای یک گردش دوستانه آماده کنید.

  • ست شلوار بگ با هودی

در فصل پاییز، زمانی که هوا رو به سردی می رود، ست شلوار بگ و مانتو دیگر چندان کارایی ندارد. در این زمان از سال که هوا نه خیلی گرم است و نه خیلی سرد، می توانید شلوار بگ خود را با یک هودی کلاه دار یا معمولی ست کنید.

هودی ها از جمله لباس های پرطرفداری هستند که در جنس ها و طرح های متفاوت، در دسترس شما هستند و می توانید مطابق با سیلقه و رنگ شلوار خود گزینه مناسبی را انتخاب کنید.

  • ست شلواربگ با کاپشن پافر

کاپشن های پافر یا همان پفی، بهترین انتخاب برای روزهای سرد زمستانی هستند. این مدل کاپشن به دلیل داشتن لایه های پشم شیشه، گرمای خوبی دارد و می تواند از  بدن شما در هوای سرد محافظت کند.

 بنابراین اگر در یکی از روزهای سر زمستانی نتوانستید از ست شلوار بگ و مانتو مورد علاقه خود استفاده کنید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا پوشیدن شلوار بگ با یک کاپشن پافر کوتاه نیز می تواند به همان اندازه شما را خوش تیپ و جذاب کند. این استایل که بیشتر به دهه 90 تعلق دارد، برای رفتن به کافه یا گردش های دوستانه بسیار مناسب است.

شلوار بگ

  • ست شلوار بگ و کت تدی

یکی دیگر از گزینه هایی که می توانید به عنوان جایگزین ست شلوار بگ و مانتو انتخاب کنید، کت های تدی هستند. امروزه این مدل کت در بین دختران جوان بسیار محبوب است. با پوشیدن آن می توانید کمی حس جسارت و سرزندگی را به استایل خود اضافه کنید. ست شلوار بگ و کت تدی کوتاه، یک ترکیب برنده برای قرارهای دوستانه است.

موارد گفته شده تنها برخی از ایده هایی هستند که می توانید برای ست کردن با شلوار بگ خود از آن ها استفاده کنید. برای رسیدن به استایل مورد علاقه خود پیشنهاد می کنیم این مدل شلوار را با لباس های مختلف امتحان کنید.

جمع بندی

همان طور که گفته شد شلوار بگ به دلیل طراحی خاص خود که از بالا تا پایین گشاد است، در دسته لباس های راحت  و آزاد قرار می گیرد، بنابراین هنگام ست کردن آن با مانتو یا هر لباس دیگری باید مدلی را انتخاب کنید که احساس راحتی و آرامش را به شما بدهد. پوشیدن شلوار بگ همراه با یک مانتو یا کت بلند اصلا جالب نیست.

نکته دیگر توجه به رنگ و جنس آن است. خوشبختانه این مدل شلوار در رنگ ها و جنس های مختلفی عرضه می شود. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که مانتو یا شومیز خود را متناسب با رنگ و جنس شلوار انتخاب کنید تا متناسب تر و شیک تر به نظر برسد.

به طورکلی ست شلوار بگ و مانتو برای خانم هایی مناسب است که علاوه بر شیک بودن به دنبال راحتی هستند و می خواهند در لباس خود احساس آرامش کنند. این استایل غیر رسمی برای رفتن به کافه، جمع های دوستانه، مسافرت و  هر موقعیت دیگری که می خواهید در آن راحت باشید، انتخاب مناسبی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *