مد و زیبایی

چگونه با لباس لش دخترانه زیبا و جذاب به نظر برسیم ؟

لباس لش دخترانه

اگر کمی با دقت به لباس های دخترانه دقت کنید، می بینید که چند سال قبل و خصوصا پیش از فاجعه کرونا بیشتر دختران لباس های تنگ را ترجیح می دادند. ماندن برای طولانی مدت در خانه و انجام تمام کار ها با لباس راحت به مرور زمان باعث شد که راحتی را به هر چیزی ترجیح دهیم و هنگام انتخاب لباس ناخودآگاه به لباس های گشاد و راحت روی بیاوریم. علاوه بر این امروزه در فروشگاه ها این لباس ها بیش از هر چیز دیگر به چشم می خورند. این کشش و استقبال، جهانی است. در نمایش های مد مانند Balenciaga، Prada، Valentino، Louis Vuitton و Fendi لباس های گشاد که به آن ها بَگی ((baggy می گویند، نسبت به لباس های دیگر برتری داشتند. در این مقاله درمورد لباس لش دخترانه و تاریخچه ای که دارد، بیشتر توضیح می دهیم. همراه ما باشید.

تاریخچه پوشیدن لباس های لش به چه زمانی بر می گردد؟

لباس لش دخترانه

از آنجایی که بیشتر رپر ها به این سبک لباس می پوشند، می توانیم بگوییم که منشا آن ها به گونه ای به هیپ هاپ مربوط می شود. اما درمورد این که چه چیز باعث شد این لباس ها به نوعی استایل محبوب بدل شوند، داستان هایی گفته شده است. معروف ترین آن ها این است که یک باند سیاه پوست در کالیفرنیا پس از این که مدتی از عمر خود را در زندان سپری کردند، به این لباس ها روی آوردند. در آن زمان استفاده از بند کفش یا کمربند برای زندانیان ممنوع بود. این قانون برای پیشگیری از مرگ و میر در زندان وضع شده بود؛ زیرا زندانیان با استفاده از این وسایل خود را خفه می کردند.

پس از آن، رپر ها برای این که به مردم بگویند آن ها هم زمانی زندانی بودند و دلیل زندانی بودنشان نیز موسیقی خاص و متفاوت آن ها بود، این سبک لباس پوشیدن را برای خود برگزیدند. اسپانیایی ها نیز در آن زمان با شلوار های چین دار گشاد و تیشرت های سایز بزرگشان مشهور شده بودند. در مجموع لباس لش دخترانه در دهه 90 محبوبیت زیادی پیدا کرد. سپس در 15 سال گذشته از محبوبیتش کاسته شد و بیشتر افراد اعم از دختر و پسر به پوشیدن لباس های تنگ و باریک روی آوردند. اما امروزه خصوصا پس از فاجعه کرونا در صنعت مد تحولی روی داد و لباس های گشاد و سایز بزرگ ترند شدند. در ادامه انواع این لباس ها را بیشتر بررسی می کنیم.

انواع لباس لش دخترانه

انواع لباس لش دخترانه

  • تیشرت های بَگی

این تیشرت ها در قالب های بزرگ عرضه می شوند. این تیشرت های بزرگ و راحت آزادانه در اطراف بدن قرار می گیرند و باعث می شوند در فصل گرما خنکی مطبوعی را احساس کنید. تیشرت های لش به شما ظاهری آرام و راحت می دهند.

  • شلوار های بگی

احتمالا از میان انواع لباس لش دخترانه شلوار بگی بیش از دیگر لباس های این سبک به گوشتان خورده است و با آن آشنایی کافی دارید. این شلوار ها حتی اگر با پارچه جین هم دوخته شده باشند، گزینه مناسبی برای ورزش هستند؛ زیرا در پا هایتان نمی چرخند و مزاحمتان نمی شوند. شلوار های بگی در استایل روزانه سوپر مدل هایی مانند بلا حدید و هایلی بیبر به چشم می خورند. علاوه بر این ها می توانید برای استایل مینیمال خود از این شلوار ها بهره ببرید.

  • مانتو های بگی

مانتو های اورسایز را که امروزه خیلی ترنده شده اند، می توانید بر روی بولیز های تنگ خود بپوشید و ظاهری شیک و آراسته داشته باشید. از میان انواع لباس لش دخترانه ، مانتو های گشاد می توانند برای ورزش و پیاده روی انتخاب مناسبی باشند؛ زیرا در آن ها احساس خنکی و راحتی به آدم دست می دهد.

چگونه لباس لش دخترانه بپوشیم و جذاب به نظر برسیم؟

چگونه لباس لش دخترانه بپوشیم و جذاب به نظر برسیم

بسیاری از دختران گمان می کنند که در لباس های گشاد و سایز بزرگ گم می شوند و ظاهری نامرتب و شلخته به خود می گیرند. زمانی حق با آن هاست که ندانند این لباس ها را چگونه با لباس های دیگر ست کنند و به طور کلی نحوه پوشیدن آن ها را بلد نباشند. در ادامه نکاتی را بیان می کنیم که با در نظر گرفتن آن ها می توانید با لباس های گشاد هم زیبا و جذاب به نظر برسید:

  • رنگ های خنثی را انتخاب کنید.

ممکن است تصور کنید که با لباس های لش سبک به نظر می رسید و وقار خود را از دست می دهید. این مسئله زمانی برطرف می شود که لباس هایی را انتخاب کنید که به رنگ خنثی هستند. همچنین می توانید رنگ های کلاسیک را مانند سفید، مشکی، قهوه ای، توسی و خاکستری در تمام زمان ها و مکان ها بپوشید؛ زیرا هیچ گاه از مد نمی افتند. این رنگ ها می توانند با رنگ های دیگر به آسانی ست شوند و از این نظر دست شما را در انتخاب باز می گذارند.

  • از کت های سایز بزرگ در استایل خود استفاده کنید.

کت های سایز بزرگ استایل شما را شیک تر نشان می دهند. کت های اور سایز یا ژاکت های گشاد و بلند در مدرن تر و در عین حال سنگین تر کردن تیپ شما تاثیر بسزایی دارند. برای این منظور ما کت های جین را به پیشنهاد می دهیم.

کت سایز بزرگ

  • لباس های ساده را امتحان کنید.

اگر می خواهید با لباس لش دخترانه شیک و جذاب باشید، لباس های ساده را مانند برگزینید. مزیتی که این لباس ها دارند این است که در عین زیبایی با لباس های دیگر به راحتی ست می شوند. همچنین می توانید برای بهبود استایل خود موارد غیر ضروری و اضافه را حذف کنید. این کار باعث می شود شلخته و نامرتب دیده نشوید. تصور نکنید که این لباس های ساده خسته کننده و بی روح هستند؛ بلکه آن ها شما را زیبا، خوش سلیقه و در عین حال باوقار نشان می دهند. پوشاک الیاف طبیعی از آنجایی که معمولا طرح های ساده ای دارند، برای این منظور انتخاب مناسبی به نظر می رسند.

جمع بندی

لباس های گشاد در دهه 90 بسیار محبوب بودند؛ اما پس از آن دختران و پسران جوان به لباس های تنگ روی آوردند. امروزه افراد زیادی مجددا به این لباس های سایز بزرگ تمایل نشان می دهند و افراد مشهور بسیاری همچون بلا حدید و هایلی بیبر از این لباس های بگی اعم از شلوار، بولیز، شلوارک و حتی کت و شلوار در استایل خود بهره می برند. در این مقاله درمورد این لباس ها توضیحاتی دادیم و بیان کردیم که چگونه می توانید با لباس لش دخترانه زیبا و جذاب به نظر برسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *