سبک زندگی

چگونه یک استایل دانشجویی خوب داشته باشیم؟

مانتو استایل دانشجویی

امروز میخوایم درباره استایل دانشجویی حرف بزنیم و بهتون کمک کنیم که با انتخاب یه سری آیتم ها ، استایل دانشجویی خودتون رو بسازید.
همه‌‌ی ما دیگه کم و بیش میدونیم که با پررنگ تر شدن شبکه‌های اجتماعی در زندگی ما خصوصا قشر جوان، باعث شده که به سبک و استایل خودمون بیشتر اهمیت بدیم و استایل مخصوص خودمونو بسازیم.
حالا در مورد دانشگاه، اکثر دانشجویان تمایل دارن که استایل متفاوتی داشته باشن؛ اما اول از همه باید یادمون باشه که دانشگاه و محیط های آموزشی، قوانین و محدودیت های خودشون رو دارن و میتونه حالا برای هردانشگاه و دانشکده‌ای هم متفاوت باشه.چگونه یک استایل دانشجویی خوب داشته باشیم؟

همونجور که پوشیدن لباس موردعلاقمون اعتماد به نفس مارو بیشتر میکنه؛ پس باید برای یک استایل دانشجویی مناسب از لباسی استفاده کنیم که هم به روحیات و علایق ما شبیه باشه هم در چهارچوب محدودیت های دانشگاه باشه.

مانتو جلو بسته برای دانشگاه

درادامه براتون یه سری مواردی آوردیم که بهتون کمک میکنه انتخاب مناسبی برای استایلتون داشته باشید:
_ باتوجه به ساعت کلاسها و مدت زمانی که دانشگاه هستیم، بهتره که از مانتو و شلواری استفاده کنیم که سایزمون باشه و راحت باشیم،از مانتو های تنگ و کوتاه و همچنین شلوار های کوتاه در استایل‌تون استفاده نکنید چون ممکنه در هنگام ورود دانشگاه هم به مشکل بر بخورید.
_برای انتخاب رنگ مانتو، درکنار مانتوی مشکی که خیلی طرفدار داره، شما میتونید از رنگهای نود هم استفاده کنید؛ چون خیلی راحت با رنگهای دیگه برای انتخاب شلوار و کیف‌ و کفش، ست میشن و همینطور دیرتر چشمتون خسته میشه.

مانتو دانشجویی

جنس پارچه‌ای که میپوشید تاثیر زیادی روی ظاهر و استایل شما داره، پارچه های نخی میتونه انتخاب مناسبی باشه ، هم مناسب فصل هست هم میتونید استایل اسپرت یا رسمی باهاش ست کنید. دانشگاه جای پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند نیست، پس از کفش‌های راحت و اسپرت استفاده کنید.
از پوشیدن کتونی سفید غافل نشید، کتونی سفید هم امسال ترند شده هم به هر استایلی میاد. اگه از کوله پشتی استفاده نمیکنید، بهتره از کیفی استفاده کنید که کتاب و وسیله هاتون داخلش جا شه، تا مجبور نشید همرو دستتون بگیرید.

مانتو مناسب دانشگاه

_از اکسسوری مثل: ساعت و بند عینک و هم دستبند ظریف همرنگ مانتو یا کیف‌تون میتونید استفاده کنید.

– برای ساختن یه استایل دانشجویی، درکنار انتخاب مانتو و کیف و کفش مناسب،داشتن آرایش ملایم میتونه استایل شمارو کامل کنه

_ آرایش غلیظ و استفاده از سایه‌ و خط چشم‌های رنگی مناسب محیط دانشگاه نیست.
_ استفاده از کرم ضدآفتاب و کرم پودر سبک همراه با ریمل و رژ ملایم، میتونه گزینه مناسبی برای آرایش روزمره برای دانشگاه و محیط آموزشی باشه.

منبع: وب سایت پولک گالری www.poulak.bizzone24.ir

مانتو مشکی برای دانشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *