مد و زیبایی

انواع مدل پالتو دخترانه اسپرت

مدل پالتو دخترانه اسپرت

با مجموعه ای از جدید ترین مدل پالتو دخترانه اسپرت ، وارد دنیایی گرم در زمستان شوید. پالتو ها فراتر از لباس‌ های زمستانی، تلفیقی زیبا از راحتی و استایل هستند. از مدل پارکای بسیار گرم گرفته تا پافر های شیک، هر کدام جایگاهی در کمد لباس زمستانی دختران دارند. این پالتو ها که برای مقاومت در برابر روز های سرد طراحی شده اند، فقط لباس نیستند؛ بلکه در واقع تجلی فردیت هستند. در ادامه این نوشته می کوشیم انواع این پالتو های دخترانه اسپرت را نام ببریم و درمورد هر کدام توضیح جامعی بدهیم. همچنین گرم ترین مدل های پالتو را که مناسب روز های سرد زمستان اند، بر می شماریم.

انواع مدل پالتو دخترانه اسپرت

مدل پالتو دخترانه اسپرت

  1. پافر: این مدل پالتو دخترانه اسپرت پر شده از عایق کرکی یا مصنوعی است. پافر ها  را با گرما و عایق بودن خود می شناسند. آن ها وزن کمی دارند و از افراد در برابر هوای خیلی سرد به خوبی محافظت می کنند.
  2. پالتو های عایق شده با الیاف: برای فعالیت های خارج از منزل مانند پیاده روی یا اسکی طراحی شده اند. این پالتو ها علاوه بر عملکرد بر ویژگی هایی مانند رطوبت زدایی، قابلیت تنفس و عایق متمرکز اند تا کاربر را در هنگام فعالیت بدنی گرم و راحت نگه دارند.
  3. پالتو های عایق مصنوعی: این پالتو ها مشابه با پالتو های عایق شده با الیاف طبیعی هستند؛ با این تفاوت که با مواد مصنوعی مانند عایق پلی استر ساخته می شوند. عایق پلی استر مزایای بیشتری نسبت به الیاف طبیعی از جمله مقاومت در برابر آب و رطوبت، دارد.
  4. موتو ژاکت: با الهام از کت های موتور سیکلت، اغلب دارای زیپ های نامتقارن هستند و ممکن است از چرم یا مواد بادوام دیگر ساخته شوند.
  5. کاپشن های پشمی: این مدل پالتو دخترانه اسپرت با عنوان کاپشن های فلیس، از مواد نرم و مصنوعی ساخته شده است که گرما را بدون افزایش حجم حفظ می کند. قابل تنفس و سبک هستند و برای فعالیت های مختلف در فضای باز مناسب اند.
  6. کاپشن های ورزشی: کت ‌های دانشگاهی معمولا دارای طراحی اسپرت با آستین‌ هایی با سرآستین‌ های آجدار و زیپ در قسمت های جلویی هستند.

کدام مدل پالتو دخترانه اسپرت گرم تر است؟

گرم ترین

  1. پارکا

پارکا ها جزء گرم ترین کاپشن های زمستانی هستند. قد آن ها معمولا بلند (تا زیر باسن) است و اغلب شامل یک کلاه با پوشش خز یا خز مصنوعی هستند. پارکا ها عایق هستند و پوشش بسیار خوبی دارند و در هوای بسیار سرد افراد را گرم نگاه می دارند.

  1. ژاکت 3 در 1

یک ژاکت 3 در 1 از دو لایه مجزا تشکیل شده است که برای حداکثر گرما می توان آن را به صورت مجزا یا ترکیبی استفاده کرد. به طور معمول شامل یک لایه بیرونی است که در برابر باد و آب محافظت می کند و یک لایه داخلی که اغلب یک ژاکت پشمی یا عایق است. تطبیق پذیری آن امکان سازگاری با شرایط آب و هوایی مختلف را فراهم می کند و آن را به گزینه ای انعطاف پذیر و گرم بدل می سازد.

  1. پالتو پر غاز

پالتو های پر غاز وزن کمی دارند؛ اما برخلاف ظاهر و وزن خود، افراد را به خوبی گرم می کنند. این پالتو ها روکش لایه ای از عایق ایجاد می کنند که گرما را به دام می اندازد و گرمای قابل توجهی را بدون افزایش حجم فراهم می کند. کاپشن ‌های پر غاز سبک وزن، فشرده‌ و ایده‌آل برای دمای خیلی پایین هستند.

راهنمای خرید پالتو زمستانی

راهنمای خرید

  • هدف

با در نظر گرفتن فعالیت های مختلف دلیل نیاز به پالتو را درک کنید. پالتو برای تمرینات هوازی با شدت کم با پالتو مورد نیاز برای پیاده روی یا اسکی متفاوت است.

  • نوع عایق

بین عایق طبیعی و مصنوعی یکی را انتخاب کنید. عایق های طبیعی، سبک، قابل حمل، گرم و با دوام اند. عایق های مصنوعی مقرون به صرفه تر، قابل شست و شو در ماشین لباسشویی و ضد آب هستند.

  • جنس آستر

مواد آستر، در تماس مستقیم با پوست شما بر حفظ گرما تاثیر می گذارد. بر اساس اینکه گرما، خشکی یا هر دو را در اولویت قرار می دهید، نوع آستر را انتخاب کنید.

  • قابلیت لایه بندی

پالتویی را انتخاب کنید که در صورت لزوم لایه های اضافی را در خود جای دهد و گرما و استایل را تضمین کند.

  • مقاومت در برابر آب

پالتو ضد آب برای باران و برف شدید مناسب است و شما را گرم و خشک نگه می دارد.

  • پارچه قابل تنفس

برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد و عرق کردن، پارچه های تنفسی را در اولویت قرار دهید.

  • ویژگی های قابل تنظیم شخصی

کاپشن ‌های با ویژگی ‌های قابل تنظیم مانند سرآستین، لبه، بند کشی کلاه، نه تنها راحتی را افزایش می دهند، بلکه به درزگیری باد های سرد نیز کمک می کند.

8.در نظر گرفتن جیب های اضافی

جیب های اضافی برای نگهداری وسایل ضروری مانند دستکش یا کلاه مناسب هستند. پالتو های با جیب ‌های متعدد مطابق با اولویت‌ های فردی هستند و گزینه ‌های کاربردی برای نیاز های مختلف ارائه می ‌دهند.

جمع بندی

ممکن است انتخاب پالتو برای زمستان ساده به نظر برسد؛ در حالی که در حقیقت چنین نیست. انواع مدل پالتو دخترانه اسپرت با توجه به سلایق مختلف و با کارایی های متفاوت در بازار موجود اند که انتخاب را دشوار می کنند. پالتو را باید بر اساس نیاز ها و دمای هوای منطقه زندگی در فصل زمستان انتخاب کرد. برخی از پالتو ها با توجه به جنسی که دارند، بیشتر از دیگر پالتو ها در گرم نگه داشتن افراد موثر اند. برخی دیگر عایق اند و برای روز های بارانی و برفی ایده آل در نظر گرفته می شوند. در این مطلب سعی بر این بوده است که انواع پالتو ها به همراه ویژگی هایشان مورد بررسی قرار گیرند. پالتو های گرم تر نیز معرفی شوند. معیار های انتخاب پالتو نیز ارزیابی شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *