مد و زیبایی

5 مدل مانتو جلو بسته با شلوار گشاد

مدل مانتو جلو بسته با شلوار گشاد

امروزه صنعت مد لباس های راحت و در عین حال زیبا را به عنوان مد روز معرفی می کند. از بهترین لباس های راحتی که با یکدیگر ست می شوند می توانیم به مانتو های جلو بسته با شلوار های گشاد اشاره کنیم. مانتو های جلو بسته مدل های بسیار شیک و زیبایی دارند و به راحتی با شلوار های گشاد هماهنگ می شوند؛ از این رو در این مقاله به معرفی چند مدل مانتو جلو بسته با شلوار گشاد می پردازیم تا بتوانید با در نظر گرفتن آن ها لباس های خود را به بهترین شکل ست کنید.

مدل مانتو های جلو بسته

  1. آستین کوتاه

مانتو های جلو بسته آستین کوتاه که با نام آستین پاکتی نیز شناخته می شوند، می توانند انتخاب بسیار مناسبی باشند. این مانتو ها را می توان به راحتی با شلوار های گشاد ست کرد. ترکیب آن ها با کفش های کتانی یا صندل گزینه ای عالی برای فصول گرم سال است.

  1. ساده

از خوبی های مانتو های ساده جلو بسته این است که راحت می توان آن ها را با دیگر لباس ها پوشید. پوشیدن این مدل مانتو جلو بسته با شلوار گشاد در صورتی که مانتو طرح و نقش های زیادی داشته باشد، کمی سخت است؛ بنابراین بهتر است که یک استایل مینیمال با مانتو های جلو بسته ساده تر را انتخاب کنید. یک مانتو جلو بسته دکمه دار سایز بزرگ و بلند می تواند انتخاب مناسب برای پوشیدن با یک شلوار گشاد باشد. همچنین استفاده از یک کفش که رنگ هماهنگی با مانتو دارد ایده خوبی است.

مدل مانتو جلو بسته با شلوار گشاد

  1. استفاده از جلیقه

اگر می خواهید مدل مانتو جلو بسته با شلوار گشاد شما کمی رسمی تر باشد، از مانتو های جلو بسته همراه با جلیقه استفاده کنید. می توانید یک مانتو را همراه با یک جلیقه رسمی، شیک و یا بافتنی بخرید و مانتو خود را زیر آن بپوشید. استفاده از انواع زیور آلات در این استایل ظاهر بهتر و شیک تری به شما می بخشد.

  1. سنتی

مانتو های معمولی و سنتی نیز انتخاب ایده آلی هستند. شما می توانید یک مانتو با دکمه های سایز بزرگ انتخاب کنید. این مانتو ها با شلوار جین استایل جالبی به شما می دهند. البتع پوشیدن آن ها با شلوار های گشاد نیز بلامانع است. می توانید این مدل مانتو جلو بسته با شلوار گشاد را با چکمه، کفش ورزشی یا کفش پاشنه بلند کامل کنید. این استایل هم برای استفاده روزانه مناسب است و هم برای ملاقات های رسمی در محل کار.

  1. ست کردن کامل

یکی از راه های پوشیدن مانتو های جلو بسته با شلوار گشاد ست کردن کامل است. شما می توانید برای مثال یک مانتو کتی کوتاه شیک را با یک شلوار دقیقا از یک طرح انتخاب کنید. استفاده از یک کفش یا کتانی در کنار آن ها نیز انتخاب مناسبی است؛ در صورتی که طرحی مشابه مانتو و شلوار را داشته باشد. در صورتی که موفق به خرید کفش و کتانی با طرح مشابه نشدید، می توانید از کفش های ساده که رنگی مشابه لباس هایتان دارند استفاده کنید.

مدل های شلوار گشاد

مدل های شلوار گشاد

شلوار های گشاد نیز انواع مختلفی دارند. در ادامه برخی از شلوار هایی را که می توانید همراه با مانتو های جلو بسته بپوشید، نام می بریم:

  • شلوار علاء الدین

شلوار های علاء الدین را با نام شلوار ترکی نیز می شناسند. این شلوار ها بسیار گشاد هستند و در قسمت مچ پا جمع شده اند. شلوار علاء الدین در ترکیه بسیار رایج است و جزو لباس های عامیانه محسوب می شود. شلوار های علاء الدین از پارچه های سبک و خنک تولید می شوند و در آن ها احساس راحتی می کنید.

  • شلوار شبه مردانه

شلوار های شبه مردانه شباهت زیادی به شلوار های مام استایل دارند. طراحی این شلوار ها شبیه به شلوار های مردانه اما گشاد تر است. این شلوار ها با وجود طراحی مردانه ای که دارند، برای زنان هم انتخاب جذابی به نظر می رسند.

  • شلوار بوش

برای پوشیدن مانتو جلو بسته با شلوار گشاد ، شلوار های بوش می توانند انتخاب مناسبی باشند. شلوار های بوش کاملا صاف طراحی می شوند و بسیار گشاد هستند. شلوار های بوش علاوه بر طراحی گشاد دو جیب بزرگ در دو طرف خود دارند و دهانه هایشان بزرگ و پهن است. شلوار های بوش به دلیل طراحی خنک و راحتی که دارند، برای پوشیدن در هوای گرم بسیار مناسب هستند.

شلوار بوش

  • شلوار کارگو

شلوار های کارگو یکی دیگر از شلوار های گشاد هستند که می توان همراه با مانتو جلو بسته پوشید. شلوار کارگو جیب های بزرگی در قسمت ران خود دارد که برای نگهداری ابزار و وسایل مختلف طراحی شده است. این شلوار نیز گشاد و راحت است و معمولا با پارچه های مقاوم ساخته می شود.

  • شلوار جین نجاری

شلوار های جین نجاری شلوار های گشادی هستند و یک حلقه روی پا خود دارند. بر روی آن ها معمولا جیب اضافی به چشم می خورد. شلوار های نجاری نیز می توانند انتخابی مناسب برای پوشیدن همراه با مانتو های جلو بسته باشند.

  • شلوار جودپور

این شلوار ها در اصل برای اسب سواری طراحی شده بودند؛ اما سبک مدرن آن هیچ شباهتی به نوع اصلی اش ندارد. امروزه به شلوار های جذب جودپور می گویند؛ در حالی که طرح های اولیه شان از ناحیه باسن و ران پا گشاد می شدند. پوشیدن این شلوار نیز به همراه مانتو های جلو بسته ظاهرتان را متفاوت تر از آنچه که تا کنون بوده اید می کند.

نتیجه گیری

با شروع فصل گرما شلوار های گشاد بیش از پیش محبوب می شوند. شلوار های گشاد را می توان با لباس های مختلفی ست کرد و یکی از بهترین آن ها مانتو های جلو بسته هستند. تصور نکنید که استایل های حاصل شده کاملا کژوال هستند و نمی توانید با این لباس ها به ملاقات ها و قرار های مهم بروید. خوشبختانه صنعت مد امروز دست افراد برای افراد گوناگن در این زمینه باز گذاشته و زیبایی و راحتی را توامان در نظر می گیرد. برای مثال شما می توانید برای رسمی تر کردن استایل خود از یک جلیقه بهره ببرید. در این مقاله به بررسی چند مدل مانتو جلو بسته با شلوار گشاد پرداختیم و تلاش کردیم هر کدام را با جزئیات شرح دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *